نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آبان 1394 - 14:55   |   کد مطلب: 17088
سهراب بهرامی قهرمان کیک بوکسینگ جهان گفت:
مدال طلایم تقدیم به فرزند شهید مدافع حرم شهید صانعی
سهراب بهرامی قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ مدال طلای خود را به فرزند و خانواده شهید مدافع حرم شهید صانعی تقدیم کرد.

به گزارش ملایری‌ها، مراسم استقبال از سهراب بهرامی قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ جهان ظهر امروز با حضور ورزشکاران، مسئولین و مردم در ملایر برگزار شد.

سهراب بهرامی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ قهرمانی جهان با حضور 65 کشور مختلف به مدت چهار روز در اسپانیا برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 1800 ورزشکار در این مسابقات بیان کرد: تیم ملی ایران در بخش استایل کیوان این رقابت‌ها شرکت کرده و بود با کسب 6 مدال طلا و 1 مدال نقره قهرمان بخش تیمی این رقابت‌ها شد.

ورزشکار قهرمان ملایری با اشاره به قهرمانی خود در این رقابت‌ها بیان کرد: من در این رقابت‌ها در وزن 80 کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمانی شدم.

وی با شاره به تقدیم مدال خود به فرزند شهید مدافع حرم شهید صانعی بیان کرد: من با شهید صانعی دوست بودم و خبر شهادت این شهید برایم بسیار سخت بود و در شب فینال مسابقات با خود عهد کردم که مدال طلا را کسب کرده و آن را به خانواده این شهید والامقام تقدیم کنم.

بهرامی گفت: ما آرامش و امنیت خود رامدیون خون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و این کار من کمترین کاری است که می‌توانستم در حق اینم شهید والامقام انجام دهم.

وی با تشکر از حمایت‌های معنوی رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و آقایان عابدیان و زند اسرار بیان کرد: هیچ‌گونه حمایت مادی از من نشده است و اگر از ورزشکاران حمایت نشود آنان انگیزه خود را درراه قهرمانی از دست می‌دهند.

به گزارش ملایری‌ها  شهید مجید صانعی عضو گردان 161 امام حسین(علیه السلام) همدان بود که در 27 مهر ماه در عملیات مستشاری در سوریه شهد شهادت را نوشید.

شهید صانعی رییس کمیته بازرسی هیات ورزشهای رزمی استان همدان، نماینده و مربی سبک نینجوتسو کشور در استان همدان و از اعضاء فعال سایت هنرهای رزمی بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار