نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آبان 1394 - 16:20   |   کد مطلب: 17091
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال 13 آبان نشان دادند که دشمنان و امریکا در ایران جایی نخواند داشت.

به گزارش  ملایری‌ها، حجت‌الاسلام سید محمدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی این هفته نما جمعه ملایر با اشاره راهپیمایی باشکوه روز استکبارستیزی در سراسر کشور اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال 123 آبان نشان دادند که دشمنان و امریکا  در ایران جایی نخواند داشت.

وی با تقدیر از حضور مردم ملایر در این روز بیان مدر: امسال بار دیگر دانشجویان و دانش آموزان با لبیک به ندای رهبر عظمت و اقتدار ایران و ایرانی را به جهانیان نشان دادند.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا با دشمنی‌هایی که با کشورهای مسلمان ایجاد مرده است روزبه‌روز خود را به نابودی نزدیک می‌کند.

وی افزود: وحدت و استقامت مسلمانان در برابر ظلم استکبار و ایادی آن پیروزی مسلمانان و نابودی دشمن را به همراه خواهد داشت.

فاضلیان  با اشاره به‌روز جهانی کیفیت بیان کرد: کیفیت نیاز امروز جامعه در تمامی زمینه‌های ساخت و سازو تولید اجناس مختلف است.

وی افزود: برای ایجاد رقابت با محصولات خارجی باید کیفی را بالا برد و با تحقق این امر واردات کالاهای خارجی نیز از بین می‌رود.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: تولید کالایی باکیفیت درواقع همان اجرای دستورات مقام معظم رهبری درراه اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به‌روز 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع) بیان کرد: تکایا و حسینیه‌ها هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری امام سجاد(ع) را برگزار کنند.

فاضلیان با اشاره به‌روز جهانی توسعه در خدمت علم نیز تصریح کرد: امروز حوزه و دانشگاه ما باید در راستای آموزش و پژوهش‌های توأم با مسائل دینی و اسلامی  قدم بردارند.

وی افزود: در کشور  و در راستای تولید علم باید تا می‌توانیم تلاش کنیم و علم ما تربیت مدار و اخلاق محور باشد .

امام‌جمعه موقت ملایر با ذکر آیات و روایاتی درزمینهٔ تقوا بیان کرد: اگر جامعه از بدی‌ها پاک شود رزق و روزی انسان‌ها بیشتر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آغاز ماه صفر تصریح کرد: هر چه می‌توانیم باید از روزهای این ایام  ماه برای شناخت بیشتر اهل‌بیت به‌ویژه امام حسین(ع) ویاران وفادارشان بهره ببریم و خود را به راه و رسم زندگی ائمه و اهداف قیام عاشورا نزدیک کنیم.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار