نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1394 - 10:56   |   کد مطلب: 17125
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه به گذشته و سابقه بد طرف مقابل در طول دوران بعد از انقلاب و بدعهدی‌های آنان لزوم تشکیل هیئت نظارت بر برجام چه بیشتر دیده می‌شود.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز اجرای برجام اظهار داشت: با توجه به آغاز اجرای برجام و با توجه به دستورهای رهبری نظارت بر اجرای برجام هر چه سریع‌تر باید انجام گیرد.

وی افزود: با توجه به مذاکرات هسته‌ای و تعهداتی که دو طرف داده‌اند عدم اجرای تعهدات طرف مقابل باعث آسیب بیشتری به ایران زده می‌شود و این لزوم نظارت بر برجام را بیشتر می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ما به تعهداتی که دادی‌ایم مبنی بر توقف و تغییر درروند کار برخی از مسائل هسته‌ای عمل کنیم و طرف مقبل به تعهداتش عمل نکند برگرداندن تغییرات به هزینه و هم‌زمان زیادی نیاز دارد درصورتی‌که طرف مقابل با کوتاه‌ترین زمان دوباره تحریم‌ها را علیه ایران بازمی‌گرداند.

وی با اشاره به لزوم تشکیل هر چه سریع‌تر کمیته نظارت بر اجرای برجام بیا ن کرد: هم دولت و هم مجلس تأکیددارند که تحریم‌های علیه ایران ظالمانه بوده است و مورد ستم واقع‌شدن کشو ما از طرف مستکبرین واضح و مشهود است.

آریایی‌نژاد گفت: با نکاه به گذشته و  سابقه بد طرف مقابل در طول دوران بعد از انقلاب و بدعهدی‌های آنان لزوم تشکیل این هیئت هر چه بیشتر دیده می‌شود.

وی گفت: ما نمی‌توانیم با توجه به سابقه بدعهدی و  پیمان‌شکنی کشورهای مستکبر و حیله و نیرنگ‌های فراوان آن‌ها خوش‌بین بوده و باید کار خودمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای اجرای برجام از طرف رهبری ر نامه‌ای به رئیس‌جمهور ابلاغ‌شده است و هم مجلس، هم دولت و هم شورای امنیت باید در اجرای برجام نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار