فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

20. آبان 1394 - 12:14   |   کد مطلب: 17138
معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش همدان در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
150 هزار دانش‌آموز استان همدان در المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند
معاون تربیت‌بدنی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: بیش از 150 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 100 مدرسه در طرح المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز طرح المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس استان همدان اظهار داشت: طرح المپیاد درون مدرسه از آبان ماه در مدارس سطح استان آغازشده و بیش از هزار مدرسه در این طرح شرکت دارند.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بیان کرد: در مرحله اول سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و مشارکت در کار جمعی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

معاون تربیت‌بدنی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به اجرای طرح المپیاد درون مدرسه‌ای برای دومین سال در کشور افزود: ترویج منش پهلوانی از دیگر اولویت‌های اجرای این طرح است.

وی افزود: حفظ و ارتقا سطح سلامت و افزایش شورونشاط در بین  دانش آموزان و ایجاد روحیه رقابت سالم در کارهای جمعی از دیگر اهداف این طرح است.

جعفری گفت: غربالگری دانش آموزان بااستعداد و استعدادیابی در رشته‌های ورزشی مختلف نیز در اهداف این طرح گنجانده‌شده تا بتوان ورزش را از پایه قوی کرد.

وی گفت: در اجرای طرح المپیاد درون مدرسه‌ای در سال گذشته 800 آموزشگاه به همراه 100 هزار نفر از دانش آموزان برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان افزود: امسال نیز بیش از 150 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 100 مدرسه در این طرح شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به رشته‌های ورزشی در این المپیاد بیان کرد: المپیاد درون مدرسه‌ای در 15 رشته مختلف برگزارشده و انتخاب رشته‌ها به اختیار مدیران مدار و مربیان تربیت‌بدنی نهاده شده است.

جعفری با اشاره به همکاری 700 مربی تربیت‌بدنی در این طرح بیان کرد: این المپیاد در همه مقاطع تحصیلی بین دانش آموزان دختر و پسر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار