نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1394 - 15:33   |   کد مطلب: 17144
چهاردهمین آزمون قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرستان حاج فراهانی ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها،  غلامرضا جمالی زاده با اشاه به برگزاری چهاردهمین آزمون قرآن و عترت   در ملایر اظهار داشت: جمعه 22 آبانماه همزمان با سراسر کشور، چهاردهمین آزمون قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط این اداره و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت ستاره های یاسین به عنوان مجری این آزمون در مکان دبیرستان حاج احمدعلی فراهانی ملایر برگزار شد.

وی در بازدید از این آزمون  گفت: در این آزمون  88 نفر شامل 77 داوطلب از قرآن آموزان موسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان و سایر داوطلبان آزاد شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ملایر افزود:  این آزمون در رشته های حفظ، مفاهیم، تدبر در قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه برگزار شد.

وی افزود: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم ویژه مقطع سنی زیر 12 سال با شرکت 11 نفر و با حضور دو تن از داوران شهرستانی نیز در حاشیه این آزمون برگزار گردید.

جمالی زاده عنوان کرد: به کسانی که در امتحانات سراسری قرآن و عترت موفق به کسب حد نصاب لازم گردند، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی نامه کشوری پایان دوره اعطاء می شود و از نفرات و مؤسسات برگزیده به صورت اهدای مبالغ نقدی و کمک هزینه زیارتی تقدیر به عمل خواهد آمد.

نتایج این آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.qia.ir اعلام می گردد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما