نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آبان 1394 - 12:47   |   کد مطلب: 17149
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: نگاه رهبری به مقوله پدافند غیرعامل بهترین چارچوب برای اجرای آن بوده و در این حوزه نیاز به یک اطلاع‌رسانی عمومی قوی است.

به گزارش ملایری‌ها، اولین همایش ضرورت آشنایی با پدافند غیرعامل د فرمانداری ملایر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان و دهیاران و اعضای شوراها روستایی شهرستان ملایر در فرمانداری ملایر برگزار شد.

محمدقاسم عبدلی در این همایش با اشاره به اهمیت آشنایی اقشار مختلف جامعه با پدافند غیرعامل اظهار داشت: یکی از مسائلی که همواره مورد تأکید رهبری ابعاد و راه دقیق پدافند غیرعامل بوده است.

وی با توجه به تعدد حملات تروریستی در دوران کنونی در جهان افزود: با توجه به مقطع کنونی و دوران ثبات در جمهوری اسلامی ایران باید هر چه بیشتر توان بازدارندگی را بالا ببریم .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دستورات دین خدا بنانهاده شده است و ضرورت  پدافند غیر عمال در قرآن  و دستورات خدا نیز ذکرشده است.

وی گفت: در سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره کارهای به زمین‌مانده در کشور از روند اجرای پدافند غیرعامل را کاری روی زمین‌مانده در کشور دانسته‌اند.

عبدلی افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی به خدمت پاک و باصداقت احتیاج بوده و مسئولین باید هر چه بیشتر به کارهای ر.ی زمین‌مانده توجه کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات خدمت پاک و صادقانه بیان کرد: اجرای عدالت، اجرای حقوق مردم، اجرای اقتصاد مقاومتی و پدافند غیرعامل همگی با تکیه‌بر این امر محقق می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: امروز کشور ما بیش از هم‌زمانی به همدلی  دولت  و مردم احتیاج دارد و باید توجه داشت که هدف دشمن در کشور ایجاد تفرقه و نفاق است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در آخر سال 94 بیان کرد: یکی از محورهای پدافند غیرعامل اجرا و امنیت اجتماعی انتخابات است.

عبدلی گفت: نگاه رهبری به مقوله پدافند غیرعامل بهترین چارچوب برای اجرای آن بوده و در این حوزه نیاز به یک اطلاع‌رسانی عمومی قوی  است.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان در تبیین پدافند غیرعامل بیان کرد: معلمین با توجه به حضور در بین دانش‌آموزان نقش اساسی در تبیین و انتشار پدافند غیرعامل دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما