نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آبان 1394 - 14:46   |   کد مطلب: 17165
سرپرست فرمانداری ملایر گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی ایران برای دفع شرها و فتنه‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب بوده که در ابتدای انقلاب امام خمینی(ره) بهترین موقع دستور تشکیل آن را دادند.

به گزارش ملایری‌ها، رضا قیاسی در ستاد پشتیبانی  هفته بسیج  در فرمانداری ملایر با اشاره به تأثیرات بسیج در جامعه اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی و در هجوم 50 کشور دنیا به ایران ملت ایران جانانه از کشور خود دفاع کرده و جان دادند ولی ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکردند.

وی  بسیج را مولود انقلاب برای دفع شرها و فتنه‌ها دانست و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله توسط صهیونیسم‌ها مسئله فتنه قومیت‌ها به وجود آمد که با هوشیاری امام و مردم در نطفه از بین رفت.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: امام خمینی(ره) با دستور تشکیل بسیج برای دفع شرها و حفظ دستاوردهای انقلاب و جهاد برای سازندگی در کشور  وضع نابسامان کشور را پس از پیروزی انقلاب احیا کرد.

وی گفت: هر کس به عقبه و داشته‌ها و فرهنگ خود افتخار می‌کند و افتخار ما عقبه 1400 ساله ائمه(ع) و اسلام  و افتخار انقلاب ما بسیج است.

قیاسی گفت: اگر تفکر بسیجی و روحیه بسیجی را در جامعه حفظ کنیم همواره پیروز و موفق خواهیم بود و انقلاب اسلامی ما بیمه خواهد بود.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدای دانست و بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی امن‌ترین آسمان منطقه رادار است همه‌روزه تعداد زیادی هواپیما از آسمان ایران عبور می‌کند همگی به برکت انقلاب و خون شهدایی است که درراه حفظ اسلام و انقلاب ریخته شده است.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما حفظ و حراست از خون شهدا و دستاوردهای آنان بوده و باید همچنان عزت و سربلندی ایران اسلامی را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه ملایر نیز در این جلسه با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ملایر در هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان ماه در سراسر کشور با شعار "بسیج دست قدرت خدا" برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی افزود: سیاست‌های کلی هفته بسیج امسال تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه اقتصاد مقاومتی، نمایش اقتدار بسیج و تقویت روحیه استکبارستیزی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در ملایر بیان کرد: فضاسازی در سطح شهر و ادارات، دیدار با امام‌جمعه، شرکت در نماز جمعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی  و برگزاری نشست‌های بصیرتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر افزود: همزمان با پنجم آذر روز بسیج نیز همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ورزشگاه پنج‌هزارنفری الغدیر ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری سه یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، اردوی راهیان نور و همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما