نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. آذر 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 17250
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: نفوذ یعنی ترساندن و هرکسی که ملت را از آمریکا، قطعنامه و تحریم بترساند پیاده‌نظام دشمن در پروژه نفوذ بوده و قصدشان اجرای این پروژه در کشور است.

به گزارش ملایری‌ها، سعید جلیلی در اجتماع 5 هزارنفری بسیجیان ملایر در سالن الغدیر این شهر با اشاره به مهم‌ترین اهداف دشمن در کشور اظهار داشت: امروز دشمن به دنباله رخنه و نفوذ در کشور و تفکر بسیجی مردم این کشور است.

وی  گفت: تفکر بسیج یک سبک زندگی است که در همه ابعاد و عرصه‌های مختلف زندگی انسان قرار داشته و تفکر بسیجی یک نگاه متعالی  برای اداره جوامع بسیجی است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: داشتن این ادعا که تفکر بسیجی  نگاهی متعالی برای اداره جوامع بشری بیهوده نبوده و همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس دیده شد این تفکر بسیجی بود که ایران را د مقبل تمامیت کفر به پیروزی رساند.

وی گفت: مهم‌ترین ثمره تفکر بسیجی در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس دیده شد و با تفکر بسیجی می‌توان سخت‌ترین موانع را از سر راه برداشت.

جلیلی تفکر بسیجی را باعث رسیدن به اهداف بلند دانشت و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس به همه ثابت شد که این تفکر بسیجی بود که ایران را در مقابل صدام تا بن دندان مسلح نگه‌داشته و ایرانیان سرافراز از جنگ تحمیلی بیرون آمدند.

وی گفت: تفکر بسیجی فقط مختص دفاع مقدس نبوده و در همه صحنه‌های انقلاب شاهد حضور و بروز تفکر بسیجی در کشور بوده‌ایم و همواره این تفکر بوده که کشور را در مقابل فتنه‌ها و تجاوزات نجات داده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز این تفکر در عرصه‌های علمی، هسته‌ای، دانش و پیشرفت‌های مختلف حاضرشده است و نمونه بارز آن را در مسئله هسته ای و شهدای هسته‌ای شاهد هستیم.

وی گفت: دشمنان و مستکبران بر آن بودند که اجازه دسترسی به فناوری هسته‌ای را به ما ندهند اما این تفکر عظیم و مقدس بود که راه هسته‌ای شدن ایران را هموار کرد و ایران به فناوری هسته‌ای توسط دانشمندان خود دست‌یافت.

جلیلی گفت: بیش از یک‌میلیون نفر به داروهایی نیاز داشتند از طریق سوخت 20 درصد هسته‌ای تهیه می‌شد اما دشمنان از فروش آن به ایران خودداری می‌کردند اما دانشمندانی همچون شهید احمدی روشن، شهید رضایی، شهید شهریاری با تفکر بسیج دستیابی به این سوخت را ممکن کردند.

وی افزود: با اشاره به نتایج این تفکر در عرصه بین‌المللی نیز طنین‌انداز بوده و تمامی کشورها اذعان دارند که مسائل و مشکلات منطقه بدون حضور ایران حل نخواهد شد که این ثمره و دستاورد  این تفکر است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمنان ایران همواره اعلام کرده‌اند که تفکر بسیجی و نیروی بسیجی ایران را سربلند در جهان کرده است.

وی گفت: سردار سلیمانی یکی دیگر از ثمرات بسیج بوده که کلید حل مشکلات کشورهای عراق و سوریه به دست این بسیجی شجاع بوده و با تفکر بسیجی اقتدار فراوانی را به همراه آورده است.

جلیلی با اشاره به مهم‌ترین ثمرات تفکر بسیجی در کشور گفت: تفکر بسیجی بااقتدار، تولید ثروت، عزت و امنیت را برای کشور به همراه آورده است.

 وی پیشرفت در عرصه‌های علم و فناوری را حاصل تفکر بسیجی دانست و افزود: حضور تفکر بسیجی کشور در عرصه‌های علم فناوری و عرصه‌های تولید باعث به همراه بودن عزت و سربلندی در آن عرصه بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت:  این تفکر و ثمرات فراوان آن باعث شده است که دشمن به فکر نفوذ در باشد و تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این تفکر به کار گرفته است.

وی افزود: اقتدار، شجاعت و نترس بودن مهم‌ترین ثمرات تفکر بسیجی بوده که دشمن مستقیم این ثمرات را هدف قرار داده و با حمایت بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای سعی بر رخنه و نفوذ در دل جوانان و بسیجیان دارد تا آن‌ها را از وضعیت موجود بترساند و اقتدار را از بین ببرد.

جلیلی گفت: دشمن تمام تلاش خود را در میان گذشته که بسیجی که نماد عزت و مظهر ایران اسلامی بوده را در جامعه از بین ببرد و با رواج این شعار که دیگر بسیجی در کشور ثمره‌ای ندارد این تفکر را در ایران اسلامی از بین ببرد.

وی افزود: مهم‌ترین مؤلفه تفکر بسیجی ایمان و خودباوری بوده که تمام بوق‌ها و  رسانه‌های دشمنان و کشورهای غربی از بین بردن این مؤلفه‌ها در بین ایرانیان است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پروژه نفوذ دشمن یعنی ایجاد تردید در ایمان، شجاعت و نترس بودن ملت ایران که همه این‌ها مصداق کامل تفکر بسیجی هستند.

وی افزود: پیام شهدای انقلاب همواره نترسیدن از دشمنان و اقتدار و ایمان بوده است و دشمنان هم به دنبال ضربه زدن به این تفکر هستند.

جلیلی گفت: نفوذ یعنی ترساندن و هرکسی که ملت را از آمریکا، قطعنامه و تحریم بترساند همان پیاده‌نظام دشمن در پروژه نفوذ  بوده و قصدشان اجرای این پروژه در کشور است.

وی گرفتن اعتمادبه‌نفس ملت را یکی دیگر از اهداف نفوذ نام برد و بیان کرد: اگر می‌خواهید مشکلات حل شود باید در بین مردم اعتمادبه‌نفس ایجاد کرد و نه اینکه به‌جای اعتماد به ایرانیان خواستار وارد شدن مدیر از خارج شد.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما