فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

7. آذر 1394 - 14:15   |   کد مطلب: 17260
سرپرست تیم کاراته کانون ملایر خبر داد:
کسب دو پیروزی توسط تیم ملایر در لیگ کاراته استان همدان
سرپرست تیم کانون بسیج ملایر گفت: هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ کاراته استان در همدان برگزار شد و تیم ملایر موفق به کسب دو پیروزی شد.

مجید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: هفته اول دور برگشت لیگ کاراته استان همدان با حضور 10 تیم از سراسر استان در خانه کاراته همدان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مسابقه در این هفته افزود: در این هفته تیم کاراته کانون ملایر در دو مسابقه به مصاف تیم‌های هلال احمر همدان و تیم فامین رفت.

سرپرست تیم کاراته کانون ملایر با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت عنوان کرد: تیم کاراته کانون ملایر در اولین مسابقه به دلیل عدم حضور تیم فامنین با نتیجه 15 بر 0 برنده اعلام شد.

وی با اشاره به ورزشکاران تیم ملایر در این  هفته گفت:پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، امیر مهدی نوری، محمد مهدی ابراهیمی، محمدمهدی رحیمی، حسین چهاردولی، محمدرضا زندی، بهمن سایه‌وند،امیر حسین سلیمانی،  محمد عظیمی، سید رضا موسوی یار، امیر ملکی و حسین تکلو  کاراته کاران تیم ملایر در این هفته بودند.

خلجی با اشاره به نیجه  تیم ملایر در دیدار دوم این مسابقات  گفت: تیم ملایر در دیدار دوم خود به مصاف تیم هلال احمر همدان رفت و با نتیجه 12 بر 2 این تیم را شکست داد.

وی گفت: امیر حسین سلیمانی، ارژنگ رضایی و بهمن سایه وند در رشته کاتا و پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، متین زنگنه، امیر ملکی، حسین تکلو، محمد رضا زندی، بهمن سایه وند، محمد مهدی رحیمی و محمد عظیمی  نفرات برتر تیم ملایر در مسابقه دوم بوندند.

سرپرست تیم کاراته کانون ملایر افزود: مسابقات هفته دوم لیگ کاراته استان همدان در 13 آذر ماه در شهر رزن برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار