نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آذر 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 17265
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:
گشایش نمایشگاه خوشنویسی اربعین در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و تذهیب محمد مشفق در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر شد.

به گزارش ملایری‌ها، به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و تذهیب محمد مشفق در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر شد.

غلامرضا جمالی زاده در آئین گشایش این نمایشگاه با اشاره به اهمیت جایگاه هنر خوشنویسی در فرهنگ غنی کشور اظهار داشت: مشفق یکی از هنرمندان خوب و توانای ملایر است که در هنر خوشنویسی و موسیقی فعالیت دارد و نمایشگاه حاضر چهارمین نمایشگاه وی محسوب می شود که در آن تعداد 35 اثر را در سبک های نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ با متن هایی در رثای حضرت امام حسین(ع) به معرض نمایش گذاشته است.

وی عنوان کرد: این هنرمند خوشنویسی را از سال76 شروع کرده و اکنون عضو انجمن خوشنویسان ایران و هنرجوی دوره فوق ممتاز زیر نظر استاد احمد شریفی می باشد.

 رئیس اداره فرهنگ و رشاد اسلامی ملایر افزود: وی علاوه بر خوشنویسی، در هنر موسیقی نوازنده نی و مؤلف کتابی با عنوان آموزش گام به گام نی نوازی است که توسط انتشارات چنگ تهران به چاپ رسیده، وی مدیریت آموزشگاه موسیقی آوای هنر ملایر و سرپرستی گروه موسیقی بیداد(گروه برگزیده جشنواره های مختلف استان همدان و غرب کشور ) را بر عهده دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار