نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آذر 1394 - 7:55   |   کد مطلب: 17276
پس از سخنرانی محمدرضا علی حسینی نماینده منتخب مردم نهاوند در مجلس پنجم و ششم و حاشیه های موجود در این سخنرانی حزب موتلفه اسلامی ملایر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس از سخنرانی محمدرضا علی حسینی نماینده منتخب مردم نهاوند در مجلس پنجم و ششم و حاشیه های موجود در این سخنرانی حزب موتلفه اسلامی ملایر بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

»بسم الله الرحمن الرحیم«

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان ملایر در پی سخنرانی یکی از فتنه گران در شهرستان ملایر

چندی است که استان همدان تبدیل شده است به پناه گاه مغرضین نظام و به راحتی تریبون های رسمی در اختیار ایشان گذاشته می شود تا عقده های سیاسی شان را بر سر جمهوری اسلامی فریاد بزنند. هنوز قلوب مردم ولایت مدار دارالمجاهدین همدان از سخنان سخیف سعید رضوی فقیه عضو سابق دفتر تحکیم وحدت و سخنگوی ستاد شیخ مهدی کروبی از رهبران فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 جریحه دار است و یادمان نرفته که ایشان (رضوی فقیه) زیر چتر مسامحه ی مسئولین ارشد استان ، نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به دیکتاتوری نمود ، نمیخواهیم لجن پراکنی های آغاجری ها و رضوی فقیه ها و ... نبش قبر کنیم ؛ که به قول مولوی :

هر که بر شمع خدا آرد پف او          شمع کی میرد بسوزد پوز او

چون تو خفاشان بسی بینند خواب      کین جهان ماند یتیم از آفتاب

اما جناب آقای استاندار مگر همان زمان نفرمودید صحبت های رضوی فقیه ناپسند و نامناسب و لاطائلات است ؟! و مگر نفرمودید صحبت‌هایی که نقل قول و شنیده شده ، هم توهین‌آمیز بود و هم به وحدت جامعه آسیب می‌زند؟! ما انتظار داشتیم پس از این سخنان حضرتعالی ، دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی در سطح استان نباشیم و این سخنان در حد و اندازه شعارهای رسانه ای باقی نماند اما نشد آنچه مطالبه ی امت شهید پرور استان بود. گویی امنیت سیاسی و روانی آحاد جامعه فاقد اهمیت است .

در ادامه ی سریال دنباله دارِ حضور افراد معاند با نظام و رهبری در تریبون های عمومی استان ؛ روز چهارشنبه چهارم آذر ماه جاری همایشی در ملایر با عنوان « تأثیر برجام بر اقتصاد و معیشت » به میزبانی شورای تشکل های اصلاح طلب!!! شهرستان ملایر در حسینیه سرچشمه برگزار گردید . سخنران جلسه کسی نبود جز محمد رضا علی حسینی نماینده مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه نهاوند. کسی که در کارنامه خود پیشنهاد جام زهر به ولی امر مسلمین جهان را دارد کسی که در کنار دیگر هم قطارانش با استعفای دسته جمعی از نمایندگی مجلس ششم ، پروژه ی خروج از حاکمیت را کلید زد و لکه ی ننگ آن را تا قیامت بر پیشانی خود باقی گذاشت . سؤال اساسی که باید از ایشان پرسید این است که شما وقتی خود را خارج از حاکمیت می دانید و چارچوب های قانونی و حقوقی این نظام را قبول ندارید لطف بفرمایید همان بیرون تشریف داشته باشید و اجازه بدهید درباره ی تأثیرات برجام بر اقتصاد و معیشت مردم کسانی سخن بر زبان برانند که لااقل از خوارج نباشند. ما مخالف گفتگو و تبادل اندیشه ها نیستیم اما نه با کسانی که زیر نام زیبای اصلاح طلبی تفکرات فتنه انگیزانه ی خود را می پرورانند . چه کسی است که اصول انقلاب را با جان و دل قبول داشته باشد و به دنبال اصلاح امور نباشد؟؟ حساب شما و رفقای فتنه گر شما از برادران اصلاح طلب واقعی ما جداست شما علیه جمهوریت نظام شورش کردید لطفاً اصلاح طلبان واقعی را بد نام نکنید.

جدای از محتوای سخنرانی حسینی که به فرازهایی از آن اشاره خواهیم کرد سؤال ما از فرماندار محترم شهرستان ملایر این است که این دوستان به اصطلاح شواری تشکل های اصلاح طلب شهرستان ملایر!!! آیا دارای مجوز قانونی فعالیت هستند ؟؟ اگر نیستند شما به استناد کدام مجوز قانونی به برگزار کنندگان اجازه برگزاری چنین برنامه ای را داده اید ؟؟ اصلاً قانون به کنار ، مگر شخص آقای رئیس جمهور نفرمودند همه باید شناسنامه سیاسی داشته باشند ؟ آیا این شورای تشکل های اصلاح طلب ملایر شناسنامه دارند ؟؟ از دادستان شهرستان ملایر به عنوان مدعی العموم میخواهیم به جد پیگیر این موضوع باشند که آیا این شورا مجوز قانونی از وزارت کشور دارد یا خیر ؟ اگر دارد برنامه برگزار شده دارای مجوز بوده است یا خیر ؟ که ما این موضوع را به عنوان یک مطالبه ی به حق از ایشان درخواست می نماییم ، چرا که فصل الخطاب همه ی ما قانون است و باید با عوامل نقض قانون برخورد شود.

درود بر دانشجویان بیدار و انقلابی ملایر که روز مراسم اجازه ندادند کسی که پیشنهاد جام زهر به ولی امرشان داده است با خیالی آسوده در خیمه گاه امام حسین (ع) هرچه می خواهد بگوید . فرمانداری شهرستان ملایر چرا باید اجازه دهد فضای تنش و زمینه ی تشنج در سطح شهر فراهم شود ؟ آقایان اشتباه نکنید هنوز مردم و نسل جوان این شهر به تخطی از ارزشها و خطوط قرمز نظام حساس اند مگر حضرت آقا بارها و بارها نفرمودند که فتنه خط قرمز ماست ؟؟ چرا زمینه ی حضور فتنه گران را در شهرستان فراهم می کنید ؟؟ درود می فرستیم به ضمایر روشن و اذهان بیدار دانشجویان که همیشه پشت سر رهبری مدافع نظام و انقلاب بوده اند .

محمدرضا علی حسینی در ابتدای سخنان خود عصبانیت خود را از تجمع دانشجویان نتوانست پنهان کند و اظهار کرد: «دلم می‌سوزد برای جوانانی که به‌جای اندیشه، در فکر فریاد زدن و شعار دادن هستند»! در پاسخ ایشان باید بگوییم اولاً اگر شما دلسوز بودید علیه ساحت دموکراسی این نظام در سال 88 فتنه نمی کردید و ثانیاً گویا یادتان رفته است که اگر نبود همین فریادها انقلاب اسلامی به ثمر نمی رسید. شما فرمودید : « مگر می‌شود با مشت‌های گره‌کرده کشور را اداره کرد و اگر دوباره جنگ شود شما در می‌روی و فرار می‌کنی ....»! بازهم به حافظه ی تاریخی تان رجوع کنید تا ببینید که بیش از سه دهه است همین مشت های گره کرده از کیان این نظام دفاع کرده اند و در جواب شبهه ی دیگرتان باید به عرض برسانیم از خواب بیدار شوید و ببینید که جنگ در حال انجام است و همین جوانان عزیز ما اگر نبودند در شامات و عراق الان حضرتعالی با خیالی آسوده ایشان را به فرار متهم نمی کردید .

در این جلسه  که به نظر می رسید بیشتر سمت و سوی انتخاباتی داشت درباره ی همه چیز صحبت شد جز تأثیر برجام بر معیشت و اقتصاد!! اینکه برجام چه تأثیری بر معیشت و اقتصاد داشته است موضوع این بیانیه نیست که البته در این خصوص سخن بسیار است که آن را به اساتید و علمای فنش می سپاریم و بهتر است این مباحث در محیط های علمی چون حوزه و دانشگاه مطرح شود و به بحث و تبادل نظر گذاشته شود . اعتراض ما فقط و فقط به حضور معاندین و مخالفین و فتنه گران در شهرستان و استان است و اینکه همه باید تابع قانون باشیم و از خطوط قرمز نظام عدول نکنیم. در پایان از همه مسئولین خصوصاً از نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به عنوان رابط مردم و حاکمیت می خواهیم نسبت به انجام وظایف نظارتی خود اهتمام ورزند و مطالبات مندرج در این بیانیه را پیگیری نمایند.

رونوشت :

1-  دفتر نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان ملایر حضرت آیت الله فاضلیان (حفظه الله)

2-  دفتر نمایندگان شهرستان ملایر آقایان آریایی نژاد و چهاردولی

3-  دفتر دادستانی دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان ملایر

4-  فرماندار محترم شهرستان ملایر

5-  فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

                                                       والسلام علی من التبع الهدی

                                            حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان ملایر

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما