نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آذر 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 17292
سرمربی تیم هیئت ووشو ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
شکست تیم هیئت ووشو ملایر در اولین قدم لیگ برتر ووشو
سرمربی تیم هیئت ووشو ملایر گفت: در اولین دیدار هفته اول لیگ برتر ووشو تیم ملایر با نتیجه 5 بر 7 نتیجه را به تیم رنگ فیروزه واگذار کرد.

حمید زند اسرار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز لیگ برتر ووشو از امروز اظهار داشت: تیم هیئت ووشو ملایر  در هفته اول لیگ با دو تیم رنگ فیروزه و دانشگاه آزاد رقابت می کند.

وی با اشاره به ورزشکاران تیم ملایر در این هفته اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش ساندا در چهار قسمت و تالو در 9 وزن برگزار می شود.

سرمربی تیم  هیئت ووشو ملایر افزود: سعید زین العابدین، مهران رستمی، حسن رئیسی، سعید غیاثوند، محمدرضا زند بابارئیسی، محسن شهبازی، حسام احمدوند، عباس بختیاری، مهدی آقایی می آبادی، عبدالله غلامی و مهرادا محسنی ورزشکاران ملایر در بخش ساندا و یاسر محسنی و امین بابکی ورزشکاران ملایر در بخش تالو در این هفته هستند.

وی با اشاره به تنیجه مسابقه اول ملایر در این هفته از لیگ برتر ووشو اظهار کرد: تیم ووشو ملایر در اولین دیدار با سه غائب به مصاف تیم رنگ فیروزه فارس رفت.

زند اسرار با اشاره به شکست تیم ملایر در اولین دیدار  افزود: در این دیدار تیم ملایر با نتیجه 5 بر 7 نتیجه را به تیم رنگ فیروزه واگذار کرد.

وی با اشاره به نفرات برنده تیم ملایر در این رقابت بیان کرد: سعید زین العابدین، مهران رستمی، سعید غیاثوند و محمد رضا زند بابارئیس در بخش ساندا و یاسر محسنی در بخش تالو نفرات برتر تیم ملایر در این رقابت بودند.

سرمربی تیم  هیئت ووشو ملایر افزود: دو تالوکار و ورزشکار وزن 80 کیلوگرم ملایر در این رقابت مصدوم بودند که نتیجه بسزایی در شکست ملایر دراین رقابت داشت.

وی افزود: تیم ملایر بعد از ظهر در دومین دیدار خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد می رود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار