نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آذر 1394 - 15:13   |   کد مطلب: 17293
مدیر گروه نمایشی ماه و مها ملایر گفت: نمایش صحنه ای « عشق از نگاه خودم» به چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین زاگرس در سنندج راه یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ شیرین حبیبیان اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی علی حسینی و کارگردانی خودم اجرا می شود و از میان 33  گروه نمایشی بازبینی شده از استانهای کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و لرستان به عنوان یکی از نمایش های منتخب شده به مرحله رقابت پایانی این جشنواره راه پیدا کرده است.

کارگردان این نمایش عنوان کرد: محور اصلی جشنواره پیرامون افراد معلول و ناتوان جسمی و ذهنی است و هدف آن ایجاد بستری برای اهمیت دادن به جامعه معلولین می باشد.

وی روایت داستانی نمایش «عشق از نگاه خودم» را اینگونه بیان کرد: شخصیت های داستانی نمایش، زن و مردی هستند که هر دو ناتوانائی هایی دارند؛ مرد ناتوانی جسمی و زن دارای مریضی ms است و هر دو در زندگی از هم خسته می شوند و با روح و روان یکدیگر بازی می کنند. آرمان که شخصیت مرد را ساخته است، رازی پنهان دارد و آن این است که بچه دار نشدن خود را از زنش(آذر) پنهان می کند. آذر هم  از این درد رنج می کشد که نه می تواند در زندگی موفق باشد و نه می تو اند آرمان را پدر کند. در حالیکه بعد از پیدا کردن جواب آزمایش می فهمد که ...

حبیبیان افزود: برای این نمایش از 15 مهر تا 30 آبان، هرهفته دو جلسه در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش هنر ملایر تمرین داشته ایم و به همین لحاظ جا دارد از همکاری خوب کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و اهمیتی که برای کارهای هنری قائل می شوند تقدیر و تشکر کنم.

چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان زاگرس از 29 آذرماه جاری لغایت دوم دی ماه در شهر سنندج برگزار می گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار