نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1394 - 14:15   |   کد مطلب: 17305
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران دو پهلو بوده و صد برابر برای ایران خطرناک تر است.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران اظهار داشت: گزارش آمانو درباره پرونده هسته ای ایران دو پهلو بوده و صد برابر برای ایران خطرناک تر از گزارشات قبلی است.

 

وی با اشاره مهمترین دلایل دو پهلود بودن این گزار ش افزود: بردن عبارت اینکه ایران پیش از سال  2003 فعالیت هسته ای داشته باعث ورود هجمه ها علیه ایران می شود.

 

نماینده مردم تهران  در مجلس شورای اسلامی افزود: بردن این عبارت همچون گذاشتن استخوان لای زخم بوده و باعث ایجاد شبهه های فراوان بر علیه ایران می شود.

 

وی گفت: اینکه ایران قبل از سال 2003 فعالیت هسته ای داشته است یک دروغ مطلق است و این گزارش باعث هجمه های جدید بر علیه مواضع صلح آمیز فعالیت های هسته ای ایران می شود.

 

نوباوه افزود: این گزارش مشروعیت بخشیدن به بخش فنی برجام ذکر شده است و این در صورتی است که بخش فنی در برجام وجود نداشته است.

 

وی افزود: با این گزارش دست غربی ها برای ادعاهای خود برای ایران را بازگذاشته و غربی ها هر وقت بخواهند می توانند بر علیه ایران ادعایی جدید باز کنند.

 

انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار