نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آذر 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 17337
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: موسسه فرهنگی هنری ستاره صبح همدان با همکاری ارشاد ملایر به مدت یک ماه اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در مکان سینمای فرهنگیان ملایر نموده است

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در ملایر اظهار داشت:  موسسه فرهنگی هنری ستاره صبح همدان با همکاری این اداره به مدت یک ماه اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در مکان سینمای فرهنگیان ملایر نموده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مدیریت یاسر سلگی مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری تک منظوره ستاره صبح همدان و با هدف تأمین نیاز توده های مردم و علی الخصوص قشر دانش آموز و دانشجو به مواد خواندنی و همچنین آشنایی با تألیفات جدید دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در این نمایشگاه تعداد 1000 عنوان کتاب در 7000 جلد با موضوعاتی از قبیل علوم خالص، اجتماعی، مذهبی، روانشناسی، کودک و نوجوان، ادبیات، علوم پایه، علوم عملی، کامپیوتر، حسابداری، هنر، پوسترهای مذهبی و انواع نرم افزارهای هنری و آموزشی به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بازدید از این نمایشگاه علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان برای همگان آزاد است و عموم مردم می توانند از تخفیف 30 درصدی و فرهنگیان از تخفیف 50 درصد برخوردار شوند.

این نمایشگاه از 8 آذر تا 8 دی ماه سالجاری از ساعت 8 صبح الی17 عصر در مکان سینمای فرهنگیان واقع در بلوار 15 خرداد آماده بازدید علاقمندان کتاب و کتابخوانی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار