نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آذر 1394 - 23:47   |   کد مطلب: 17342
امام جمعه موقت ملایر گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با اقتدار جبهه مقاومت که فرماندهی آن بر عهده مقام معظم رهبری است، را فرماندهی می کند و دشمنان روز به روز زبون تر خواهند شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه های نمازجمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: به لطف خدا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سرافراز، با عزت و با عظمت دست در دست جبهه مقاومت کشورهای اسلامی پوزه دشمنان و استکبار جهانی را به خاک مالیده است.
وی اظهار کرد: بعد از فروپاشی شوروی و به همه خوردن معادلات سیاسی، جهانی و منطقه خاورمیانه، امروز دو جبهه مقاومت اسلامی و جبهه ضد مقاومت رو در روی هم قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت به فرماندهی ایران اسلامی و متشکل از حماس، جبهه آزادی بخش فلسطین، عراق، سوریه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان است و در جبهه مقابل عربستان و قطر است که ترکیه هم با آنها هم بازی شده و آمریکا و استکبار جهانی رهبری این جبهه را بر عهده دارند.
حجت الاسلام فاضلیان افزود: جبهه ضد مقاومت با رژیم صهیونیستی دست در دست یکدیگر داده اند، اما باید بدانند که این اتحاد مسلمانان از هم گسسته نخواهد شد و نابودی آنها نزدیک است.
وی با تسلیت سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: امام رضا(ع) کشور، انقلاب و نهضت ما را بیمه کرد و روح ولایت و امامت را در این مملکت جاری کرد و امروز ما هر چه داریم از برکت وجود علی بن موسی الرضا(ع) و خاندان پاک موسی بن جعفر(ع) است.
خطیب جمعه ملایر اظهار کرد: زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی حضوری باشکوه و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند و بیش از 20 میلیون زائر وارد کربلای معلی شد که بسیار خوب و بدون هیچگونه حادثه و انفجاری این مراسم برپا شد.
حجت الاسلام فاضلیان بیان کرد: اما حکومت آل سعود قدرت مدیریت سه میلیون حجاج خانه خدا را نداشت و این حوادث هیچگاه از ذهن مسلمانان پاک نخواهد شد و با حماسه و حرکت منسجمی که شیعیان در اربعین حسینی نشان دادند، دیدیم که دشمنان همواره توان دیدن این اتحاد و همدلی مسلمانان را ندارند.
وی ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی به آغاز هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف باید از پاکترین اموال باشد و اداره اوقاف و امور خیریه باید دقت و مراقبت های لازم را به عمل آورد تا درآمد موقوفات در راستای نیت واقف هزینه شود.
حجت الاسلام فاضلیان همچنین شهادت آیت الله دستغیب در 20 آذرماه، اشغال بلندی های جولان توسط رژیم صهیونیسیتی، هفته پژوهش و روز ملی حمل و نقل در 26 آذرماه را از دیگر مناسبت های آذرماه برشمرد و گفت: با توجه به اتمام ماه صفر، هر آنچه ثواب و فظیلت از ماه های محرم و صفر اندوخته کرده اید، با گناه و معصیت آن را از بین نبرید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار