نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. آذر 1394 - 0:24   |   کد مطلب: 17348
رئیس اداره ورزش و جوانان
همدلی در کشتی ملایر موج می زند
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: همدلی و همزبانی در هیات کشتی ملایر موج می زند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  ایرنا مهدی رضایی روز چهارشنبه در دیدار با مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افزود: قهرمانان و ورزشکاران ملایر دست در دست مسئولان اجرایی داده اند تا کشتی ملایر روزهای پیشرفت خود را دوباره شروع کند.
وی اظهار کرد: کشتی ملایر قطب ورزش استان همدان است و دارای استعدادهای ناب و ورزشکاران مستعدی در این رشته ورزشی است.
وی ادامه داد: ما به وجود افراد مستعد و توانمندی چون مسعود مصطفی جوکار و صادق گودرزی افتخار می کنیم، چرا که این قهرمانان و پهلوانان کشتی که بارها برای ایران اسلامی افتخار کسب کرده اند، سرمایه های ملی شهرستان هستند که ما وظیفه داریم فضای کار را برای آنها در سطح استان و کشور فراهم کنیم.
رضایی ادامه داد: مسعود مصطفی جوکار همچون گذشته با تمام توان و تلاش خود در خدمت کشتی شهرستان خواهد بود و اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی ملایر نیز تمام زمینه های کار را برای ایشان آماده خواهند کرد.
وی همچنین درباره موضوع تعطیلی سالن های کشتی ملایر گفت: از آنجا که اداره بهداشت شهرستان درباره امکان رشد قارچ در سالن های کشتی تذکراتی داده بود، اداره ورزش و جوانان نیز با هماهنگی فرمانداری ملایر از تعطیلی پیش آمده در اربعین حسینی استفاده کرد و بر این اساس سالن های کشتی به مدت دو روز تعطیل شدند تا ضدعفونی شوند. 
نائب قهرمان المپیک 2004 آتن نیز ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه مشترک اظهار کرد: اختلافات اخیر سوء تفاهمی بیش نبوده و من با رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات کشتی ملایر مشکلی ندارم و حرکت ما برای رشد کشتی ملایر تازه آغاز شده است.
مسعود مصطفی جوکار گفت: هدف ما این است که برای بازگشت کشتی ملایر به اوج خود، با همدلی و همفکری از قهرمانان و کسانی که دلشان برای کشتی ملایر می سوزد و وقت می گذارند، استفاده کنیم.
وی افزود: هیچ مشکلی بین من و مسئولان ورزش ملایر و هیات کشتی ملایر وجود ندارد و من به عنوان یک دوستدار ملایر در وظیفه و تعهد خود می دانم تمام توان خود را با مشارکت دیگر قهرمانان کشتی ملایر و دلسوزان این رشته ورزشی برای بازگشت کشتی ملایر به جایگاه واقعی خود به کار گیرم و در این راه دست همه از جمله مسئولان زحمتکش شهرستان را به گرمی می فشارم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: من برای رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر احترام خاصی قائل هستم و وی را حامی جدی ورزش این شهرستان می دانم و مطمئن هستم با تعامل ایشان و کمک پیشکسوتان و بزرگان ملایر می توانیم روزهای خوب گذشته را برای کشتی ملایر تکرار کنیم.
مصطفی جوکار خاطرنشان کرد: با تمام توان خودم و جلال لطیفی در خدمت کشتی ملایر و نوجوانان و جوانان شایسته ملایر خواهم بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار