فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

23. آذر 1394 - 14:40   |   کد مطلب: 17366
در گفت‌و گو با مسئول کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور عنوان شد؛
جزئیات تفحص شهید جابر شیرزادی
مسئول کمیته جست و جوی مفقودین غرب کشور گفت: مهر ماه امسال و در جست و جوی نور کمیته مفقودین پیکر پاک و مطهر شهید جابر شیرزادی تفحص شد.

محمد جواد زمزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اشاره به جزئیات تفحص شهید جابر شیرزادی اظهار داشت: شهید جابر شیرزادی به عنوان یک معلم بسیجی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده بود.

وی افزود: این معلم بسیجی در سال 65 و در عملیات حاج عمران و در منطقه پیرانشهر به شهادت رسید و با توجه به شرایط پیکر وی باقی در آن مکان مانده بود.

مسئول کمیته مفقودین غرب کشور با اشاره به تاریخ و نحوه تفحص این شهید اظهار کرد: مهر ماه امسال  و در جست و جوی  نور کمیته مفقودین پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام تفحص شد.

وی افزود: در تفحص این شهید هیچگونه اوراق هویتی و نشانه ای برای شناسایی وی وجود نداشته ولی با توجه به نمونه خونی گرفته شده DNA از همسر و مادر و تطابق آن با نمونه گرفته شده از پیکر شهید جابر شیرزادی شناسایی شد.

زمردیان با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه تشییع این شهید والا مقام افزود: مردم شهر ملایر و روستای کهکدان با شور مراسم تشییع با شکوهی برای این شهید برگزار کردند.

وی با تقدیر از مردم ملایر و روستای کهکدان برای حضور با شور در مراسم تشییع این شهید بیان کرد: یک مراسم باشکوه برای رونمایی تمبر این شهید در نظر گرفته شده است.

مسئول کمیته مفقودین غرب کشور افزود: این مراسم قرار بود قبل از تشییع این شهید برگزار شده که به دلیل برخی ناهماهنگی ها در اولین فرصت برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد شهدای مفقودالجسد استان همدان و ملایر اظهار داشت: 455 شهید در استان همدان و 78 شهید در ملایر وجود دارد که هنوز پیکر پاک و مطهر انان شناسایی نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار