نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 17399
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: نه دی و در تاریخ ماندگار شده است و مراسم نه دی همه ساله همچون روزهای 13 آبان و 22 بهمن باید با شکوهتراز سال گذشته برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در جلسه هماهنگی 9 دی در محل شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ملایر با اشاره ماندگار 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:مسائلی هچمون 9و 13 آبان در که پس از انقلاب اسلامی رخ داده اند در تاریخ ماندگار شده اند.

وی افزود: پس از فتنه 88 و ورود دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به انقلاب مردم ایران اسلامی با بصیرت وارد میدان شده و از اعتقادات خود دفاع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: مردم ایران اسلامی وقتی پای اعتقادات در میان باشد از هیج چیزی دریغ نکرده  و پس از وقایع روز عاشورا و اهانت و توهین به اهل بیت به میدان آمده و از ولایت دفاع کردند.

وی گفت: نه دی مخصوص هیچ  قشری  نبوده و در تاریخ ماندگار شده است و مراسم نه دی همه ساله همچون روزهای 13 آبان و 22 بهمن باید با شکوهتر برگزار شود.

بیات گفت: نه دی با انقلاب اسلامی و حماسه حضرت سیدالشهداء(ع) گره خورده است و مراسم امسال نیز با شکوه تر از سال های گذشته در ملایر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت های برگزاری مراسم امسال در نه دی گفت: مسائل رخ داده در سال 88 به خاطر انتخابات بود و امسال نیز با توجه انتخابات مجلس و بحث نفوذ دشمن مراسم نه دی از حساسیت خاصی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر بحث امنیت کشور را یکی دیگر از حساسیت های مایم نه دی امسال خواند و بیان کرد: ایران اکنون امن ترین نقطه  در خاورمیانه تبدیل شده است و به همین جهت دشمنان چشم به این مراسم دارند.

وی گفت: حضور مردم در اینگونه مراسم های انقلابی درسی به دشمن بوده  دشمنان بدانند که مردم ایران اسلامی هیچگاه از آرمانهای خود کوتاه نخواهد امد و همواره پیرو و پشتیبان ولایت هستند.

بیات  گفت: دشمنان داخلی و خارجی امروز با توجه به در پیش بودن انتخابات قصد اجرای نقشه هایی برای ضزبه زدن به انقلاب در کشور دارند  اما آنان این نقشه ها را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نه دی در ملایر بیان مرد: مراسم یوم الله نه دی در شهر ملایر همزمان با روز نه دی از ساعت 10 تا 12 در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر افزود: در بخش ها و شهرهای شهرستان ملایر نظیر اسلام آباد، جوکار،  ازندریان، سامن و زنکنه نیزمراسم های مخصوص این روز برگزار می شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در مراسم های 9 دی به دشمنان ثابت می کنند که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و دشمن اجازه هیچ تعرضی به کشور را ندارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار