نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1394 - 14:48   |   کد مطلب: 17400
سرپرست معاون سیاسی فرمانداری ملایر:
9 دی مظهر ولایت پذیری ایران اسلامی است
سرپرست معاون سیاسی فرمانداری ملایر گفت: حرکت 9 دی در شرایط حاکم در کشور سال 88 مظهر ولایت پذیری ایران اسلامی بوده و این حرکت نشان داد که گوش دادن به فرامین رهبری باعث باز شدن گره های کشور شده است.

به گزارش ملایری‌ها، سعید کتابی در جلسه هماهنگی 9 دی در محل شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ملایر با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید جابر شیرزادی اظهار داشت: حضور گسترده مردم مومن ملایر در این مراسم نشان داد که مردم همیشه در صحنه حضور داشته و پشتیبان آرمان های انقلاب و شهدا هستند.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده PMD  ایران در آژانس حکام بیان کرد: این پرونده با درایت و هدایت های رهبری و تلاش دولت تدبیر امید بسته شد.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ملایر با اشاره به حوادث رخ داده در سال 88 گفت: حرکت  9 دی در شرایط حاکم در کشور سال 88  مظهر ولایت پذیری ایران اسلامی  بوده و این حرکت نشان داد که گوش دادن به فرامین رهبری باعث باز شدن گره های کشور شده است.

وی افزود: مردم در 9 دی فارغ از هر جناحی در برابر توطئه دشمنان خارجی و داخلی در میدان حاضر شدند و نشان دادند که در پای اعتقادات خود همواره ایستادگی می کنند.

کتابی گفت: 9 دی یک روز ملی بوده و در اجتماعات آن سال مردم از همه اقشار حضور داشتند و حرکت مردم نشان از ولایت پذیری آنان داشت.

وی با اشاره به قرارگیری در سال انتخابات بیان کرد: سال های منجر به انتخابات حساسیت خاصی در کشور وجود داشته و در این سال ها باید حضور پر شور مردم و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مد نظر قرار داده شود.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ملایر گفت: یکی از شاخص های بارز کشور ایران اسلامی حضور مردم در انتخابات بوده و باید زمینه های این حضور بیش از پیش فراهم شود.

وی با تاکید به برگزاری با شکوه مراسم 9 دی در ملایر بیان کرد: مرسم نه دی نشان از ولایت پذیری بالای مردم بوده  و امسال نیز همچون سال های گذشته هر چه باشکوه تر در در بخش ها و شهرهای ملایر برگزار شود.

کتابی گفت: در حال و هوای انتخاباتی حضور نامزدها فضا و زمنیه تخطی از قانون را فراهم می کند و حرکت همه باید در چارچوب قانون باشد.

وی با اشاره به حساسیت ایران با توجه به ناامنی در دورتادور ایران گفت: امروز دور تا دور ما را در عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ترکیه ناامنی فرا گرفته است و دشمنان درصدد انتقال این نا امنی  به ایران  هستند.

سرپرست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ملایر افزود: ایران به برکت خون شهدا و اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در کشور به منطقه ای با ثبات تبدیل شده است و درامنیت کامل به سر می برد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار