نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. آذر 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 17435
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم شهرداری ملایر در دور اول لیگ برتر ووشو بانوان یک پیروزی و یک شکسب کسب کرد.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان اظهار داشت: تیم بانوان ووشو شهرداری ملایر در فصل جدید لیگ برتر حضور دارد.

وی افزود: تیم ملایر در این رقابت ها با تیم های  هيات شهرستان مرند، هيات كرمانشاه(سرپل ذهاب) و جوانه البرز  در قسمت جوانان  لیگ برتر هم گروه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: دور اول مسابقات لیگ برتر ووشو روز گذشته با انجام بازی های هفته اول و دوم این رقابت ها در محل در آكادمي ووشو برگزار شد.

وی با اشاره به نتیجه تیم ملایر در این رقابت بیان کرد: تیم ووشو بانوان شهرداری ملایر در هفته اول این رقابت ها به مصاف تیم هيات سرپل ذهاب رفت.

رضایی با اشاره به نتیجه تیم ملایر افزود: تیم ملایر در این رقابت با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف کرمانشاهی خود شد و در دیگر دیدار این گروه جوانه البرز با نتیجه شش بر یک هيات شهرستان مرندرا شکست داد.

وی با اشاره به پیروزی تیم شهرداری ملایر در هفته دوم این رقابت ها بیان کرد: در هفته دوم رقابت های لیگ برتر ووشو تیم ملایر با اقتدار و با نتیجه 7 بر صر موفق به شکست تیم هيات شهرستان مرند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این تیم با حمایت قوی رییس ووشوی استان و اداره ورزش و جوانان و رییس ووشوی ملایر وارد این مسابقات شده است.

وی افزود: خانم‌ها سهیلا نصیری به‌عنوان سرمربی و زهرا زینعلی به‌عنوان مربی تیم بانوان ملایر برای این رقابت‌ها انتخاب‌شده‌اند.

رضایی گفت: پس از پایان دو هفته اول این رقابت ها تیم ملایر با کسب سه امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار