نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آذر 1394 - 11:28   |   کد مطلب: 17452
محمدجواد زمردیان در گفت‌و گو با ملایری‌ها:
از متولیان امر پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت شهدای گمنام تقدیر می شود
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور گفت: از متولیان پاسداشت امر شهید و شهادت در بخش شهدای گمنام و مفقودالجسد استان همدان تقدیر خواهد شد.

محمد جواد زمردیان در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مراسم های مختلف در طول سال مخصوص شهدای گمنام و مفقودالجسد در استان همدان اظهار داشت: مردم استان همواره با حضور گسترده در مراسم های مختلف شهدا ثایت کرده اند که پای بند به آرمان های شهدا بوده و ادامه دهنده راه انان هستند.

وی با اشاره به حضور مردم ملایر در مراسم تشییع و خاکسپاری تدفین شهدای گمنام و همچنین شهید جابر شیرزادی بیان کرد: مردم ملایر نیز با حضور گسترده خود در مراسم های شهدا همواره ثابت کرده‌اند که با عزت راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور  با تشکر از مردم  و مسئولان و امام جمعه ملایر در برگزاری و حضور در مراسم‌های شهدا بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک از متولیان پاسداشت امر  شهید و شهادت در بخش شهدای گمنام و مفقودالجسد استان همدان تقدیر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده مردم ملایر در مراسم های مختلف شهدا امید است این مراسم استانی  در شهر ملایر برگزار شود.

زمزدیان با اشاره به مراسم رونمایی تمبر شهید جابر شیرزادی در ملایر بیان کرد: تمبر شهید جابر شیرزادی دومین تمبر شهدای مفقودالجسد پس از تمبر شهید باقر لاجورد در استان همدان بود.

وی افزود: در هفتمین شب رجعت این شهید والا مقام و همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری(ع) با حضور خانواده شهید جابر شیرزادی از تمبر مخصوص این شهید رونمایی شد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین غرب کشور  با اشاره به مهمترین اهداف اینگونه برنامه ها در استان همدان بیان کرد: این اقدامات و حرکات معنوی در جهت نشر فرهنگ ناب شهادت و تقدیر از خانواده های این شهیدان است.

وی افزود: این حرکات از جمله مصادیق پاسداشت شهیدانی است که در طول سال‌ها بدنهای مطهرشان در بیابان ها جا مانده و امروز بقایای پیکرهایشان برای ما و آیندگان درس پایداری و استقامت است.

زمردیان با اشاره به 455 شهید مفقودالجسد ر استان همدان عنوان کرد: از تمامی خانواده این شهدای عزیز آزمایش DNA گرفته شده و منتظر مشییت الهی برای پیدا شدن پیکرهای مطهر این شهیدان هستیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار