نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1394 - 0:51   |   کد مطلب: 17477
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت در محور ملایر-اراک خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا، وحید جوادی اظهار کرد: طی تماس مردمی مبنی بر واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت نفت سیاه بلافاصله دو اکیپ از آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند که به محض ورود به محل حادثه مشاهده شد به جز واژگونی مورد خاصی وجود ندارد.

 

وی افزود: آتش‌نشانان با تأمین امنیت محل حادثه از حوادث احتمالی جلوگیری کرده و کارشناسان علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل تانکر اعلام کردند.

 

وی در ادامه از وقوع تصادف خودروی پژو و وانت‌بار و به دنبال آن برخورد تریلی با هر دو خودرو تصادفی و فوت و مجروح شدن چند نفر خبر داد.

 

وی ادامه داد: طی تماس مردمی مبنی بر سه دستگاه خودروی پراید پژو و تریلی که علت تصادف خودروی تریلی، تصادف دو خودروی پژو و وانت‌بار بوده است، بلافاصله یک اکیپ از امدادگران سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی تصریح کرد: ماموران آتش‌نشانی به محض ورود به محل حادثه و ایمن‌سازی محل به‌وسیله تجهیزات لازم اقدام به خارج کردن افراد گیر کرده در داخل خودرو کردند و افراد مجروح بلافاصله توسط عوامل ۱۱۵ به بیمارستان ملایر اعزام شدند.

 

جوادی با بیان اینکه متاسفانه یک نفر از مجروحان پس از اعزام به بیمارستان فوت کرد، خاطرنشان کرد: کارشناسان انحراف به چپ و سرعت زیاد خودروی وانت‌بار را علت حادثه عنوان کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار