نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1394 - 13:51   |   کد مطلب: 17480
در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار همدان، رئیس دانشگاه آزاد استان همدان، فرناندار ملایر و جمعی از مسئولان استانی و شهری از پژوهشگران برتر دانشگاه ملایر تجلیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مراسم تقدیر از پژوهشگارن نمونه، استید و دانشجویان برتر دانشگاه آزاد نلایر به همراه تقدیر از هیئت موسس دانشگاه آزاد ملایر در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.

داریوش جاوید در این مراسم با اشاره به مهترین اهداف پیش روی دانشگاه آزاد اظهار کرد: سیاست های کلان دانشگاه امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری و ریاست عالی دانشگاه حرمت در راستای اقتصاد مقاومتی و تاسیس شرکت های دانش بنیان است.

وی با اشاره به درآمد 11 درصدی دانشگاه آزاد ملایر از درآمدهای غیر شهریه افزود: تمرکز بر درآمدهای غیر شهریه ای را یکی دیگر از اهداف دانشگاه بوده به نحوی که تا پایان سال 96 این درآمدها را به 40 در صد رساند.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: دانشگاه آزاد ملایر ابتدا با 117 دانشجو و یک محل استیجاری کار خودرا آغاز کرده است که امروز دانشجویان این دانشگاه به شش هزا و 100 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اختصاص 60 درصد از دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهرستان ملایر به دانشگاه آزاد بیان کرد: در دو سال گذشته اقدامات موثری برای افزایش رشته های انجام شده و در طیاین مدت رشته های کارشناسی ارشد در ملایر از 16 به 39 رشته و در مقطع دکتری نیز یک رشته به دانشگاه آزاد ملایر افزوده شده است.

جاوید افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاد ملایر یکصد و 11 رشته آموزش داده شده که از این تعداد 2 رشته دکتری، 39 رشته کارشناسی ارشد و مابقی مربوط به کاردانی و کارشناسی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد ملایر دارای 35 هزار متر مربع ف5ضای آموزشی و 31 هزار متر مربع فضای دانشگاهی بوده که این دانشگاهی ضریب بالایی از سیستم آموزشی شهرستان ملایر را در اختیار دارد.

نیرومند اولین رئیس دانشگاه آزاد و از اعضای هیئت موسس این دانشگاه نیز با اشاره به وضغیت آغازین افتتاح دانشگاه ملایر بیان مکرد این دانشگاه با کمک همه جانبه شهر بدون کمک دولتی آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به خاطرات افتتاح دانشگاه آزاد ملایر و افتتاح اولین سلف سرویس دانشگاه آزاد ملایر عنوان کرد: دانشگاه در ابتدا در یک محل استیجاری و با گرفتن فقط چند صندلی از کمک های دولتی کار خود را آغاز کرد.

عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد ملایر افزود: برای سلف سرویس دانشگاه از یک ساندویچی درخواست شد که با کانتین خود به دانشگاه آمده تا دانشجویان بتوان به دانشجویان غذا داد.

در این مراسم از اساتید و دانشجویان برتر در قسمت پژوهش، هیئت موسسان دانشگاه ملایر و دانشجویان برتر مسابقات علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد ملایر تقدیر شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار