نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. دى 1394 - 16:19   |   کد مطلب: 17481
رئیس دانشگاه آزاد استان همدان گفت: وظیفه اصلی دانشگاه در برهه انتخابات اطلاع‌رسانی و روشنگری در بین دانشجویان و دانش‌پژوهان بوده و کسی در دانشگاه اجازه استفاده از فضای دانشگاه به نفع هیچ شخص و قشر خاصی را ندارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید جامه بزرگی در مراسم سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد ملایر و تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد استان همدان اطهار داشت: 26 هزار و 280 دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی در دانشگاه‌های آزاد استان همدان تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به تدریس 523 رشته در دانشگاه‌های آزاد استان همدان بیان کرد: 523نفر استاد تام وقت و بیش از هزار استاد نیمه‌وقت و حق‌التدریسی در دانشگاه آزاد استان همدان امور تدریس را بر عهده‌دارند.

رئیس دانشگاه آزاد استان همدان با اشاره 120 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی  در دانشگاه آزاد  استان همدان گفت: 621 نیز تعداد کارکنان این دانشگاه است.

 وی با اشاره به وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد همدان گفت: دانشگاه آزاد استان همدان پس از دانشگاه مادر بوعلی رتبه دوم دانشگاه‌های استان را با توجه به اسناد سنجش دانشگاه‌های بین‌المللی و جهان اسلام را دارا است.

جامه بزرگی افزود: یک هزار و 145 مقالهISI ، یک هزار و 21 مقاله علمی پژوهشی، 84 کتاب تألیفی و 19 کتاب ترجمه ازجمله اقدامات پژوهشی این دانشگاه است.

وی با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌های دانشگاه آزاد گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مراقبت از عدم توقف شیب رشد علمی کشور یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دانشگاه در نظر گرفتن رشد علم کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد استان همدان افزود: تولید  ثروت از علم در راستای پژوهش‌ها نیز یکی مأموریت جدید دانشگاه بوده که مسیر حرمت این دانشگاه با توجه به این مأموریت خروجی داشتن پروژه‌های کارشناسی ارشد و تز دکتری است.

وی با اشاره به ارتقاء کیفیت تحصیلی که یکی دیگر از توصیه‌های مقام معظم رهبری بوده بیان کرد: ما به دنبال کسب رتبه برتر استان در تولید علم و ارتقاء این سطح هستیم.

جامه بزرگی با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: توسعه در علوم پزشکی و توسعه تحصیلات تکمیلی بخصوص در رشته‌های دکتری باید در دستور کار این دانشگاه قرار گیرد.

وی با اشاره در پیش رو بودن انتخابات بیان کرد: وظیفه اصلی دانشگاه در این برهه اطلاع‌رسانی و روشنگری در بین دانشجویان و دانش‌پژوهان بوده و کسی در دانشگاه اجازه استفاده از فضای دانشگاه به نفع هیچ شخص و قشر خاصی را ندارد.

 انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار