نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. دى 1394 - 9:33   |   کد مطلب: 17494
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
قهرمانی بوکسور ملایری در مسابقات کشوری
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بوکسور ملایری ابوالفضل کرمی با درخشش در مسابقات قهرمانی جوانان کشور ضمن کسب مقام اول کشور به اردوی تیم ملی دعوت شود .

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛  با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در ساری اظهار داشت: بیست و ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان  به میزبانی استان مازندران  وشهرستان ساری در سالن رسول حسینی این شهر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 32  استان با 294بوکسور و 24داور برگزار شده و نفرات برتر اوزان مختلف این رقابت ها به تیم ملی دعوت می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: دو بوکسور و یک داور ملایری نیز به همراه تیم استان همدان در این رقابت ها حضور داشتند.

وی گفت:  ابوالفضل کرمی با درخشش و شکست تمامی حریفان خود در وزن 56 کیلو گرم توانست ضمن کسب مقام اول کشور به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود .

رضایی افزود: در وزن 60 کیلو گرم نیز  شوبیر زهره وند دیگر بوکسور ملایری توانست در این مسابقات به مدال برنز و مقام سوم کشور دست یابد .

وی گفت: در این مسابقات آقای روستایی به عنوان مربی استان و احمد خرم نیز به عنوان تنها داور استان همدان  در این رقابت ها حضور داشت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار