نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. دى 1394 - 15:34   |   کد مطلب: 17496
فرماندار ملایر گفت: بايد مراقب بود که کانديدهاي مجلس از مراسم هاي دهه فجر استفاده انتخاباتي نکنند و مراسمی برگزار کردکه خواسته و ناخواسته زمينه را براي يک شخص مهيا شده و او بهره برداري سياسي کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در ستاد دهه فجر شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین دلایل وقع اقلاب اسلامی ایراناظهار داشت: کشور ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در اوضاع  سياسي، اجتماعي و مذهبي وضعیت نامناسبی داشت و اگر نبود انقلاب و اندیشه امام(ره) اکنون وضعیت کشور بسیار نامخص بود.

وی گفت: در طی مدت 15 ساله مبارزات مردم ایران به رهبری امام خیمنی(ره) ايثارگري های فراوانی صورت گرفت و بسیاری از مردم در مبارزه با ظلم و ستم  شهید شدند تا ثمره آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آید.

 فرماندار ملایر گفت: امام خمینی(ره) با تاسی از نهضت عاشورا و امام حسین(ع) مردم را رهبری و ایرانیان به رهبری این بزرگوار بر حکومت ستم شاهی پیروز شدند.

وی گفت: انقلاب هاي زيادي اعم از فرهنگي و کارگري در دنيا به وقوع پيوسته ولی هیچکدام  با انقلاب مردم ایران  قابل مقايسه نيست.

رضایی افزود:   در انقلاب ما از کوچک و بزرگ بي سواد و باسواد و همه اقشار مردم در پيروزي نقش داشتند و محور کار اسلام خواهي و آزادي خواهي بود.

وی با اشاره به گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر نقطه عطفی در سیاست کشور بوده و بهترین فرصت برای گراميداشت انقلاب و تجليل از شهداي والامقام است.

فرماندار ملایر گفت: : امروز از برکت خون شهدا در کشور  آزادي و روح اسلام  حاکم بوده و بايد ارزش اين دستاوردهاي انقلاب را بدانيم.

وی گفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین آرمان های امام خیمنی(ره) در بین جوانان بوده و باید  براي نسل جوان تشريح کنيم که با کوچکترين مشکل اميد خود را از دست ندهند و به آينده کشور اميدوار باشند و بدانند اين انقلاب به راحتي به دست نيامده است.

رضایی گفت: ویژگی بارز  در دهه فجر  سال همدل و همزباني دولت و ملت بعد از 12 سال کشمکش در بحث هسته اي يک نگراني موجود  که نظام ما را تهديد می کرد پایان یافته است.

وی افزود: امروز پرونده PMD ایران در شورای حکام بسته شده و با درایت دولت و  مذاکره کنندگان هسته اي تحت رهنمودهاي مقام معظم رهبري باعث شد خطر بزرگي از کشور ما بگذرد و توافق هسته اي انجام و موضوع برجام به نتيجه رسيد.

فرماندار ملایر با اشاره به پیش رو بودن انتخابات بیان کرد:  بايد مراقب بود که  کانديدهاي مجلس از مراسم هاي دهه فجر استفاده انتخاباتي نکنند و مراسمی برگزار کردکه  خواسته و ناخواسته زمينه را براي يک شخص مهيا شده و او بهره برداري سياسي کند.

وي  با تاکيد بر عدم حمایت از هيچ شخصي در برنامه های دهه فجر گفت:  بايد به دنبال مشارکت و حضور مردم در پاي صندوق هاي راي باشيم.
رضايي افزود: مسئولين کميته ها بايد تلاش کنند برنامه ها فراگير و مردمي باشد و خلاقانه و نوآورانه باشد و فضاي تبليغاتي بسيار خوبي را در سطح شهر ايجاد کنند.
وي گفت: يکي از نبايدها در انتخابات پرهيز از کمشکش هاي جناحي است که بايد مراقبت باشيم به آن دامن نزنيم.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار