نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. دى 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 17524
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر:
اقتدار ایران مهمترین دستاورد حماسه نه دی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: اقتدار ایران مهمترین دستاورد حماسه نه دی بوده و مردم با حرکت عظیم خود در نه دی نشان دادند که جمهوری اسلامی از هر حادثه ای می تواند به سلامت عبور کند.

حجت الاسلام و المسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به حماسه نه دی د سال 88 اظهار داشت: حرکت نه دی یک حرکت خود جوش مردمی بدون هیچ برنامه ریزی بود که مردم در آن با اقتدار از ولایت و اعتقادات خود دفاع کردند.

 وی گفت: در حماسه عظیم نه دی همه کسانی که به میدان آمدند که به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی  و باورهای آنان اهانت شده بود و این حرکت مردمی نشان ازپای بندی مردم به اعتقادات و باورهایشان داشت.

رئیس اداره تبلغات اسلامی ملایر افزود: حرکت دشمنان و  فتنه گران در سال 88 و اقدامات آنان در برابر عاشورا و هتک حرمت آن و اقدامات آنان دربرابر امنیت ملی موجب آگاهی هر چه بیشتر مردم شد.

وی با اشاره به مهمترین دلایل شکل گیرری حماسه نه دی بیان کرد: در سال 88 و عاشورا به باورهاو اعتقادات مردم اهانت شد و مردم در مقابل کسانی که به اعتقادات انان توهین کرده بودند ایستادند.

عباسی با اشاره به مهمترین اثرات و نتایج حماسه نه دی  گفت: فتنه 88 یکی از بزرگترین ضررها به کشور زده  و باعث ایجاد مشکلات امنیتی شد.

وی افزود: اقدامات فتنه گران و دشمنان در سال 88 باعث شده بود که عده ای از این وضعیت سوء استفاده کرده و اعتراضات رابه کف خیابان ها آورده و مشکلات آن سال را پدید آوردند.

رئیس اداره تبلغات اسلامی ملایر گفت: حرکت  مردمی حماسه نه دی باعث ایجاد امنیت و اقتدار ایران اسلامی و نمایان کردن این امنیت  واقتدار به جهانیان شد.

وی اقتدار ایران را مهمترین دستاورد حماسه  نه دی دانست  وافزود: مردم با حرکت عظیم خود در نه دی نشان دادند که جمهوری اسلامی از هر حادثه ای می تواند به سلامت عبور کند.

عباسی افزود: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم ایران همواره با بصیرت و آگاهی اجازه هجمه علیه ایران وایرانی را نخواهند اد و همواره جریانات هر چند سهمگین را مدیریت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار