نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. دى 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 17527
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات ملایربه مناسبت نه دی
9 دی سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است
در واقع 9 دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلألؤ نورانیت حضور بی‌دریغ و عزمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ شورای هنماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت نه دی اعلام کرد که مردم با بصیرت شهرستان ملایر همواره پشتیبان ولایت هستند و در صحنه حاضرند و اگر نیاز به از جان گذشتن باشد جوانان بسیجی انقلابی پیش قدم هستند

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

تاریخ انقلاب اسلامی آکنده از رخدادهای تلخ و شیرینی است که در اذهان ملت ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت­های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت­های هسته­ای از نمونه­های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی می­باشد. ملتی غیور و شهیدپرور که همیشه در برابر فتنه گران و دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی ایستاده­اند. در تقویم انقلاب اسلامی، اما 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده­است. در واقع 9 دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ی بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلألؤ نورانیت حضور بی‌دریغ و عزمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

آری 9 دیماه به فرموده مقام معظم رهبری نمادی از تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی«ع» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده­های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران اسلامی ظهور یافت تا بساط فتنه­ی فتنه­گران، آشوب­طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم بپیچد و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. در 9 دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که می­فرمود (همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد).

در 9 دی مردم با یک اشاره رهبری به خیابان­ها آمدند و آتش چند ماهه را خاموش کردند، این در حالیست که در سایرکشورها با برقراری حکومت نظامی و پرکردن زندان­ها اینگونه فتنه‌ها را خاموش می‌کنند.

 لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ضمن سپاسگزاری از مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ملایر که در این روز ماندگار با حضورخود حماسه آفریدند اعلام می­دارد:

رهبرا! مردم با بصیرت شهرستان ملایر همواره پشتیبان ولایت هستند و در صحنه حاضرند و اگر نیاز به از جان گذشتن باشد جوانان بسیجی انقلابی پیش قدم هستند.

والسلام علی من اتبع الهدی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار