نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1394 - 8:42   |   کد مطلب: 17555
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هر چه بیشتر لزوم دارد تا تاریخ فتنه و فتنه گران بازخوانی شود تا از تکرار و بازآفرینی فتنه در کشور جلوگیری شود.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین دستاورد های حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی استحکام مجدد مبانی انقلاب و تجدید دوباره مردم با ولایت بود.

وی افزود: هماهنگونه که بسیاری از بزرگان انقلاب اسلامی همچون رهبری کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری پیش بینی کرده اند تا هنگامی که مردم پای انقلاب بوده و از مبانی اسلام دفاع می کنند دشمن نیز دست از دشمنی خود دست بر نمی دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد رخنه و نفوذ در کشور و ایجاد فتنه ای جدید بوده و همه ما باید هوشیار و همچون نهم دی با بصیرت کامل در میدان حضور داشته باشیم.

وی گفت : ما باید با هوشیاری اجازه ایجاد فتنه ای جدید را به دشمن نداده و از انقلاب که برخواسته از زحمات امام شهدا و خون شهدا بوده به خوبی پاسداری کنیم.

آریایی نژاد با اشاره به حوادث سال 88 پس از انتخابات تا نهم دی ماه بیان کرد: حرکت و حماسه مردم در نهم دی مهر خاتمه ای بر اقدامات فتنه گران برخی مهره های داخلی و حامیان آنها در خارج از کشور بود.

وی افزود: در آن سال استکبار با نفوذ در کشور و استفاده از برخی مهره های داخلی در صدد ضربه زدن به نظام و کشور جمهور اسلامی را داشتند که با بصیرت مردم تقشه دشمنان نقش بر آب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: امروز هر چه بیشتر لزوم دارد تا تاریخ فتنه و فتنه گران بازخوانی شود تا از تکرار و بازآفرینی فتنه در کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار