نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. دى 1394 - 20:17   |   کد مطلب: 17569
سرمربی تیم ووشو ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
برتری تیم ملایر در هفته سوم لیگ برتر ووشو
سرمربی تیم ووشو شهرداری ملایر گفت: تیم ملایر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر موفق به شکست تیم سیستان و بلوچستان شد.

حمید زند اسرار در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اعلام این خبر افزود: هفته سوم و چهارم لیگ برتر ووشو در دو گروه و به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شد.

وی افزود: تیم ووشو شهرداری ملایر در هفته سوم گروه اول مسابقات لیگبرتر ووشو به مصاف تیم هیئت سیستان و بلوچستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 7 بر 6 شکست دهد.

سرمربی تیم ووشو شهرداری ملایر با اشاره به نفرات برتر تیم ملایر در این رقابت افزود: در بخش ساندا یا مبارزه  سعید زین العابدینی در وزن 52 کیلوگرم، سعید غیاثوند در وزن 65 کیلو کرم، محسن شهبازی در وزن 70 کیلوگرم و امیر ظفری در وزن 90 کیلوگرم موفق به شکست حریفان خود شدند.

وی با اشاره به نتیجه تالوکاران تیم ملایر افزود: در بخش تالو نیز ورزشکاران تیم ملایر موفق به سه پیروزی شدند و امین بابکی، یاسر محسنی و فاتح حیدریان نفرات برتر ملایر در این رقابت بودند.

زند اسرار با اشاره به استراحت تیم ملایر در هفته چهارم  افزود: با این پیروزی تیم ملایر با سه امتیاز  در رده سوم گروه یک مسابقات قرار گرفت.

وی افزود: هفته  پنجم و ششم لیگ نیز در روز 24 دی ماه برگزار خواهد شد و تیم ملایر به مصاف تیم های شهرداری ملارد و رنگ فیروزه خواهد رفت.

گفتنی است در گروه اول رقابت های لیگ برتر ووشو دانشگاه آزاد در رده اول و تیم های شهرداری ملارد، شهرداری ملایر، رنگ فیروزه و هیئت سیستان در رده های  دوم تا پنجم قرار دارند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار