نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. دى 1394 - 9:11   |   کد مطلب: 17584
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف سه محموله قاچاق در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستاي مبارزه با ورود کالاي قاچاق سه محموله قاچاق باارزش بیش از 1 میلیارد و سیصد میلیون ریال در ملایر کشف شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ شعبان ترک نيا با اعلام این خبر افزود:  در راستاي مبارزه با ورود کالاي قاچاق، با اجراي گشت مشترک در محورهاي مواصلاتي و تشديد اقدامات کنترلي، مأموران انتظامي به يک دستگاه خودروي کاميون مشکوک شدند.

وی افزود: پس از توقيف خودروي موردنظر با بازرسي به‌عمل‌آمده توسط مأموران، دو هزار و 300 کيسه برنج هندي 10 کيلوگرمي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 30 ميليون ريال و 101 کارتن 10 کيلوگرمي چاي خارجي به ارزش 250 ميليون ريال که هر دو فاقد هرگونه مجوز بودند، کشف شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به کشف 269 پتو قاچاق نیز گفت: دریکی دیگر از عملیات مبارزه با ورود کالای قاچاق از یک خودرو نیسان 269 تخته پتو کشف شد.

وی افزود: طی بازرسی انجام‌شده از این خودرو نیسان تعداد 269 تخته پتو به ارزش 108 میلیون ریال ساخت کشور چین که فاقد هرگونه مجوز بود کشف شد.

ترک نیا  افزود: دریکی دیگر از عملیات پلیس و در راستای جلوگیری از ورود کالاهای فاقد مجوز قانونی و بهداشتی یک محموله قاچاق آبمیوه خارجی در ملایر کشف و ضبط شد.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی به شهرستان ملایر از یک دستگاه نیسان مشکوک 1050 عدد آبمیوه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان افزود: در بازرسی از این خودرو نیسان تعداد 1050 آبمیوه آناناس  تولید کشور فیلیپین که و فاقد  قانونی کشف شد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار