نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. دى 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 17586
امام جمعه موقت ملایر گفت: شهادت شیخ نمر را باعث روشن تر شدن راه بیداری اسلامی بوده و هر چه این شهادت ها بیشتر شود عظمت راه بیداری اسلامی و نهضت اسلامی بیشتر خواهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن فاضلیان در گفت‎وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط خاندان منحوس آل سعود اظهار داشت: امروز دنیای استکبار برای مقابله با اسلام ناب از هر اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) درباره شهادت و کشتن ملت توسط مستکبرین و منافقین بیان کرد: امام خمینی(ره) در سخنی بیان کردند که بکشید ما را که این اقدام سبب بیدارتر شدن امت می شود.

امام جمعه موقت ملایر با محکوم کردن اقدام آل سعود درباره اعدام شیخ نمر گفت: همانگونه که امام(ره) فرمودند شهادت این عالم باعث شعله ورتر شدن انقلاب عربستان و بیداری نهضت اسلامی خواهد شد.

وی افزود: دشمنان اسلام و مستکبرین و نماینده های آنان همچون آل سعود فکر می کنند با این اقدامات می توانند صدای انقلاب را خفه کنند.

فاضلیان شهادت شیخ نمر را باعث روشن تر شدن راه بیداری اسلامی دانست و اقزود: هر چه این شهادت ها بیشتر شود عظمت راه بیداری اسلامی و نهضت اسلامی بیشتر خواهد.

وی گفت: شهید شدن در راه حق برای شیخ نمر افتخارو سعادت  بزرگی بوده اما وهابیون با اعدام این روحانی باعث بر افروختن آتشی می شوند که قطعا دامن  خودشان را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان حرکت و اعدام شیخ نمر را در راه اسلام برگرفته از عاشورا دانشت و گفت: راه امام حسین(ع) در طول تاریخ همواره  الگوی همه شیعیان بوده و حرکت در این راه این امام  باعث  شده که اسلام هرروز سرزنده ترشود.  

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار