نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 17606
فرماندار ملایر گفت: کسی اجازه ندارد از امکانات دولتی و عمومی که حق الناس بوده در انتخابات به نفع شخص خاصی استفاده کند و این اقدام خلاف قانون است.

به گزارش ملایری‌ها، اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر پس از انتصاب فرماندار جدید ملایر و با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

عبدالعظیم رضایی در این جلسه با اشاره به مهمترین وظایف مدیران اظهار داشت: پرهیز از افراط و تفریط، اجرا سیاست های دولت، تامین امنیت ، اشتغال و معیشت مردم و پیگیری پروژه های مهم از مهمترین وظایف مدیران در شهرستان ملایر است .

وی با اشاره به مشکلات ادارات بیان کرد: داشتن حسن خلق با ارباب رجوع بسیار مهم بوده و مدیران باید کار مردم را در اسرع وقت انجام دهند.

فرماندار ملایر با اشاره به بحث مصوبات جلسات و تصمیم گیری ها عنوان کرد: مدیران باید مصوبات اجرایی را در جلسات پذیرفته چرا که برخی از مصوبات بعد از پذیرفتن توسط مدیران اجرایی نمی شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات بیان کرد: انتخابات نماد جمهوریت و مظهر اراده ملی بوده و حاکمیت مردم از طریق انتخابات رقم می خورد.

رضایی افزود: حضور پرشور مردم در 32 انتخاباتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مدیران باید زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم کنند.

وی با اشاره بی طرفی کامل مسئولان و دولت در انتخابات بیان کرد: بر اساس قانون همه مدیران بایستی زمینه برگزاری انتخابات پرشور و عدم حمایت از کاندیدای خاص را مد نظر قرار دهند.

فرماندار ملایر افزود: کسی اجازه ندارد از امکانات دولتی و عمومی که حق الناس بوده در انتخابات به نفع شخص خاصی استفاده کند و این اقدام خلاف قانون است.

وی افزود: با توجه با اینکه هر شخص گرایش دارد ولی با مسئولی که ذره ای از امکانات دولتی در راستای علایق خود استفاده کند برخورد خواهد شد.

رضایی با اشاره به ماده 11 انتخابات بیان کرد: همه امکانات دولتی  برای برگزاری انتخابات پرشور باید بسیج شده و هر آنچه در اختیار مدیران بوده اگر در انتخابات نیاز شد باید به کار گرفته شود.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بیان کرد: امسال با توجه به لطف خدا و رهنمودهای رهبری و اقدامات دولت پرونده 12 ساله تحریم ها بسته شد.

فرماندار ملایر افزود: دولت در شرایط سختی به روی کار آمده و توانست تورم را کاهش داده و اقدامات خوبی در زمینه نظام سلامت که از دغدغه های مهم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده انجام دهد.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا نباید عادی شده و ما باید همیشه آن دوران و خون هایی که برای حراست از کشور ریخته شده را به یاد داشته باشیم.

احمد آریایی نژاد نیز در این جلسه با مشکلات عمده شهر بیان کرد: یکی از مشکلات عمده در شهرستان ملایر بحث آب شرب در روستاها است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات شهر باید اولیویت بندی شده ولی مشکل آب در حال تبدیل شدن به یک معظل شده و نیازمند یک برنامه ریزی قوی است.

وی گفت: موفقیت یک مجموعه با یک مدیریت خوب امکان پذیر بوده و حسن خلق و تکریم ارباب رجوع از مواردی است که باید مدیران رعایت کنند.

علی نعمت چهاردولی نیز در این جلسه با اشاره به محکومیت اعدام شیخ نمر توسط خاندان آل سعود بیان کرد: کشاورزی منشا اقتصادی بسیاری در ملایر بوده و با توجه به شرایط کنونی و سرمازدگی محصولات کشاورزان نیازمند توجه بیشتری هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات افزود: در عین حالی که مهم ترین وظیفه یک نماینده قانوگذاری بوده ولی یک نماینده نقش اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی افزود: مردم کسانی را انتخاب کنند که آنچه که به سود نظام ومملکت بوده با توجه به جانفشانی ها و خون شهدا قوانین را اجرا کند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار