نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. دى 1394 - 1:01   |   کد مطلب: 17614
مراسم بزرگداشت شیخ نمر در مسجد ولیعصر(عج) ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مصطفی رستمی در این مراسم با اشاره به شهادت شیخ نمر به دست خاندان آل سعود در کنار اعضای القاعده اظهار داشت: شهادت شیخ نمر در راستای اقدامات وهابیون علیه شیعیان و ترس از قدرت شیخ نمر و ترویج شیعه بود.

وی افزود: با روی کار آمدن بن سلمان پادشاه جدید عربستان وهابیت قدرت بیشتری گرفته و اقدامات ضد شیعیان و دنیای اسلام بیشتر رواج پیدا کرده است.

  فرمانده سپاه ملایر با اشاره اقدامات آل سعود ر ضد مسلمانان بیان کرد: تجهیز و کمک به نیرویهای تکفیری همچون داعش، فاجعه منا و مسجدالحرام و اعدام شیخ نمر تنها بخشی از اقدامات جدید خاندان آل سعود است.

وی افزود: امروز با حمایت دنیای استکبار اقدامات فراوانی بر ضد شیعه و مسلمانان در جهان شده که که حمله تکفیری ها به سوریه و کشتار مسلمانان نیجریه بخشی از این اقدامات با حمایت دنیای استکبار است.

رستمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند آل سعود به زودی جواب این خباثت ها را خواهد داد.

وی با اشاره سخنان رهبری در دیدار با ائمه جمعه بیان کرد: باید مراقب نفوذ افکار دشمنان در انتخابات بود چرا که دشمنان به دنبال رخنه در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به سخنان مقامات ارشد آمریکا بیان کرد: در سخنان مقامات امریکایی به وضوح دیده می شود که آنان به دنبال ایجاد مشکلات بعد از انتخابات 88 هستند.

وی گفت: تغییر در نطام ایران، برنامه ریزی برای ضربه زدن به اسلام، تبدیل انتخابات به آشوب و ایجاد نفوذ از برجام  تنها بخشی از برنامه هایی است که مقاما ت آمریکا در سخنان خودبه آن اشاره کرده و قصد اجرای آن در ایران را دارند.

رستمی افزود: باید درمدت انتخابات حواس هایمان را جمع کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم چرا که طبق سخنان امام خمینی(ره) انتخابت فرد اصلح وظیفه شرعی همه است.

حجت الاسلام و المسلمین احسان ترکاشوند نیز در این مراسم بیان کرد: شهادت شیخ نمر در راه مقابله با شیعه و اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: کشتار مسلمانان نیجریه و اسارت شیخ زکزاکی و به دنبال آن به شهادت رساندن شیخ نمر  به دلیل ترس استکبار و دست نشانده های آنان از ترس ظهور خمینی دیگر است.

 

استاد حوزه و دانشگاه ملایر گفت: شیخ نمر شاگرد مکتب روح الله بوده و دشمنان از ترس برافراشته شدن پرچم انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران شیخ نمر را به شهادت رساندند.

وی گفت: امروز دشمنان از شعار هیهات من الذله  ترس دارند و کشتار شیعیان در نیجریه و رهبران شیعه عربستان به دلیل ترس از همین شعار است.

ترکاشوند گفت: هر جا دشمنان در مقابل اعتقادات شیعیان کم می آورند رو به جنگ سخت آورده و کشتار و شهادت شیعیان را به راه می اندارند.

وی با اشاره به اقدام آل سعود و اعدام شیخ نمر با تروریستان القاعده بیان کرد: شیخ نمر به جرم محارب بودن با حکام عربستان در زندان بود ولی آل سعود وی را با نام تروریست به شهادت رساندند.

استاد حوزه و دانشگاه ملایر گفت: تغییر حکم شیخ نمر توسط  آل سعود و اعدام این شهید با 47 تن دیگر برای تروریست جلوه دادن وی بوده است.

وی با اشاره به اعتراضات مردمی بر ضد عربستان افزود: باید مراقب بود که دشمنان از این اعتراضات سوء استفاده نکنند و تفرقه در بین شیعه و سنی نیندازند.

ترکاشوند گفت: شیعه و سنی هیچ گاه با هم جنگی نداشته اند و امروز حتی علمای سنی نیز به این اقدام آل سعود اعتراض دارند و همگام با حوزه های علمیه شیعیان طلاب سنی نیز این اقدام آل سعود را محکوم کرده اند.

وی گفت: اعدام شیخ نمر انتقام آل سعود از شکست هایش در یمن بوده و یقینا شیخ نمر مورد تفضل خدا قرار خواهد گرفت و همانگونه که رهبری گفتند بدون تردید دست انتقام الهی‌گریبان‌سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.

در پایان این مراسم با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود خواستار واکنش سریع مجامع بین الملل و اسلامی در راستای این جنایت شده و از دستگاه وزارت خارجه خواستار موضعی مقتدرانه و واکنشی سریع به جنابیات آل سعود شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار