نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. دى 1394 - 17:50   |   کد مطلب: 17626
مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از افتتاح 111 واحد مسکونی مدجویان کمیته امداد ملایر همزمان با ایام دهه مبارک فجر در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 هزار و 800 خانوار زیرپوشش از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این خدمات در بخش‌های مختلف حمایتی از این خانواده‌ها است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد ملایر در دهه فجر بیان کرد: بیش از 10 برنامه مختلف همزمان با دهه فجر در کمیته امداد ملایر اجرا خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از افتتاح 111 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد در دهه فجر خبر داد و گفت: از این تعداد 72 واحد شهری و 45 واحد مسکن روستایی است.

وی یادآور شد: این واحدها شامل 42 واحد مسکن مهر در ملایر، 30 واحد مسکونی در سامن و 45 واحد مسکن روستایی در شهرستان است.

کولیوند همچنین از افتتاح آموزشگاه فرش‌بافی در روستای بلرتو ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر سه آموزشگاه فرش‌بافی در شهر ملایر، روستای خردمند و روستای ده‌شاکر فعال است که در دهه فجر این تعداد به چهار آموزشگاه افزایش خواهد یافت.

وی از فعال بودن یک‌هزار و 103 مورد دار قالی در ملایر با حمایت‌های کمیته امداد خبر داد و افزود: این تعداد شامل 713 دار قالی محلی و مشاغل خانگی و 390 مورد دار قالی دوپود است.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته امداد ملایر در دهه فجر گفت: با حمایت‌های خیرین 50 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در ایام دهه فجر اهدا خواهد شد.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن انقلاب در روستاها برای خانواده‌های زیر پوشش، برگزاری جشن انقلاب در کانون‌های کمیته امداد و ... را نیز از دیگر برنامه‌‌های این نهاد در دهه فجر در ملایر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار