نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. دى 1394 - 14:47   |   کد مطلب: 17632
امام جمعه موقت ملایر گفت: اعدام شیخ نمر خواست هیچ یک از مردم دنیا نبوده و قطعا خون این شهید مرگ آل سعود را زودتر و زمینه نابودی آنان را فراهم می کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با محکومیت به شهادت رساندن شیخ نمر توسط آل سعود اظهار داشت: امروز عربستان در مقابل جبهه مقاومت اسلام قرار گرفته و با حمایت از داعش و النصره در کشتار مسلمانان شریک است.

وی به شهادت رساندن شیخ نمر را توسط عربستان به دلیل ترس از قدرت نهضت بیداری اسلامی دانست و بیان کرد: گناه شیخ نمر فقط اعتراض  و انتقاد به وضعیت شیعیان عربستان بود که عربستان به خاطر این انتقادات شیخ نمر را زندانی شکنجه و اعدام کرد.

امام جمعه موقت ملایر گفت: اعتراض شیخ نمر به شهروند درجه 2 دانستن شیعیان توسط آل سعود بوده که آنان با وجود حضور بیش از دو میلیون شیعه در قسمت های مختلف عربستان حقوق شیعیان را نادیده گرفته اند.

وی گفت: آل سعود شیخ نمر را با عده ای از قاتلان القاعده و النصره که خود از آنان حمایت می کند اعدام کرد تا قدری روی مخالفت شیخ نمر سرپوش بگذارد.

فاضلیان افزود: اعدام شیخ نمر خواست هیچ یک از مردم دنیا نبوده و قطعا خون این شهید مرگ آل سعود را زودتر و زمینه نابودی آنان را فراهم می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بیان کرد: معرفی نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی نظام و قلب فرهنگی نظام و رهنمودهای روشنگرانه درباره انتخابات و حق الناس مهمترین سخنان رهبری در این دیدار بود.

امام جمعه موقت ملایر گفت: همانگونه که رهبری گفتند باید نماز جمعه قطب تولید فرهنگ در کشور شده و همچون قرارگاه نظامی که تاکتیک و تدابیر جنگ در آن برنامه ریزی می شود نماز جمعه هم در قطب فرهنگی باید اقدام کند.

وی با اشاره به لزوم بازخوانی سخنان رهبری درباره انتخابات در دیدار با ائمه جمعه کشور بیان کرد: داوطلبین و طرفداران انان مراقب باشند که در حمایت از یک نفر از تخریب، دروغ، تهمت و افترا خودداری کنند.

فاضلیان با اشاره به سالروز قیام مردم قم در  19 دی  بیان کرد: در 19 دی سال 56 مردم قم در اعتراض به مقاله توهین آمیز به امام خمینی(ره) تظاهرات برپا کردند که با به شهادت رساندن عده  زیادی از مردم قم همراه بود.

وی افزود: این اعتراض جرقه ای بزرگ در پیروزی انقلاب زد و پس از شهادت عده زیادی از مردم قم و برگزاری مراسم های اربیعن و چهلم در شهرهای مختلف زمینه پیروزی انقلاب هر چه بیشتر فراهم شد.

امام جمعه موقت ملایر با ذکر روایات و احادیثی در زمینه تقوی بیان کرد: طبق احادیث و روایات سه مسئله شکر، تقوی و نماز مقرون به رضایت والدین، صله رحم و زکات است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار