نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1394 - 9:22   |   کد مطلب: 17659
رئیس دانشگاه ملایر:
آموزش رکن اصلی دانشگاه است
رئیس دانشگاه ملایر گفت: آموزش رکن اصلی دانشگاه است و پژوهش پس از آن قرار می‌گیرد چرا که بدون آموزش صحیح و خوب در دانشگاه، پژوهش خوب میسر نمی‌شود.

 

به گزارش ملایری ها به نقل از (ایسنا)، منطقه همدان، دکتر "بهمن حیاتی" پنج‌شنبه 17 دی در نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه 8 در دانشگاه ملایر، بر بررسی برخی آئین‌نامه‌های آموزشی در جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تأکید کرد.

وی اظهار کرد: اگر در این جلسات علاوه بر مسائل روز آموزشی، زمانی به بررسی آئین‌نامه‌های آموزشی اختصاص یابد، در نهایت در ارتقاء وضعیت آموزشی دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.

حیاتی افزود: در آئین‌نامه‌های آموزشی مواردی وجود دارد که خالی از اشکال نیستند و باید در این جلسات مطرح شوند تا مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انعکاس یافته و اصلاح شوند.

رئیس دانشگاه ملایر به ارزشیابی اساتید اشاره کرد و گفت: فرآیند ارزشیابی اساتید به مدل مناسب و جامعی نیاز دارد که بتوان با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده از دانشجویان و آسیب‌شناسی درست، راهکارهایی برای ارتقاء وضعیت آموزشی اعضای هیئت علمی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا؛ نشست معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های دولتی منطقه 8 کشور با حضور دکتر حیاتی رئیس دانشگاه ملایر، دکتر سعید باقری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر، معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه 8، مدیر آموزش، مدیر تحصیلات تکمیلی و مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه ملایر در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار