نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 17663
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه و قرارگاه خاتم نقش قابل توجهی در افتتاح طرح های اقتصادی داشته و تکیه گاه خوبی برای نظام و دولت هستند.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: افتتاح این پروژه های نشان داد حتی در تحریم صد در صدی هم می توان کارهای بزرگی کرد.

وی با اشاره به نقش قرارگاه خاتم و سپاه در این پروژه بیان کرد: با توجه به اینکه  نیاز به کارهای اقتصادی در کشور نیروهای نظامی همچون ارتش و سپاه با وجود فعالیت در اقدامات نظامی اقدامات خوبی در مینه اقتصاد نیز انجام داده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه و قرارگاه خاتم نقش خوبی در افتتاح طرح های اقتصادی  داشته و تکیه گاه خوبی برای نظام و دولت است.

وی افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی نشان دهنده اقتدار ایران دانست و بیان کرد: افتتاح این دو فاز نشان می دهد که ایرانیان حتی در شرایط تحریم هم موفق هستند.

آریایی ناد افزود: ایرانیان هر موقع اراده کردند توانسته اند اقدامات هخوبی انجام دهند و افتتاح این طرح ها نشان داد که ایرانیان بدون وابستگی به کسی تواناییانجام هر کاری را دارند.

وی افزود: افتتاح این پروژه در راه استقلال و خودکفایی کشور بوده و پیام این افتتاح به همه جهانیان این است که ایران با اقتدار و بدون وابستگی به کسی توانایی انجام کارهای بزرگی همجون پارس جنوبی را دارد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار