نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1394 - 12:18   |   کد مطلب: 17664
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانیان دارای هوش و ذکاوت بالایی بوده و هر گاه اراده کنند هیچ قدرتی جلودار آنان نیست و تحقق استقلال و خودکفایی ایران بالاترین پیام این افتتاح است.

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبی اظهار داشت: افتتاح ایرانی ترین فاز پارس جنوبی با تخصص و توان جوانان ایرانی محقق شده و جوانان ایرانی نشان دادند که توانایی انجام هر کاری را دارند.

وی افزود: ما اگر روی انچه که خود داریم و بدون توجه به دیگران توانایی انجام بزرگترین کارها را انجام داشته و افتتاح این پروژه نوید و حرکت به سوی استقلال و خودکفایی بیشتر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از پتانسیل های موجود و ایستادن روی پای خود دیگر پیام افتتاح این پروژه بوده و نشان می دهند که ایرانیان توانایی انجام هر کاری را دارند.

وی با اشاره به نقش قرارگاه خاتم و سپاه در این پروژه بیان کرد: جایگاه اقتصادی سپاه در کشور بر کسی پوشیده نبوده و این نهاد دارای پتانسیل و استعداد  فراوانی است.

چهاردولی گفت: قرارگاه خاتم مجموعه ای است که در خدمت نظام بوده و در راه پویایی اقتصاد ایران حرکت می کند و هدف اصلی آن رشد و اعتلای کشور است.

وی گفت: همه کسانی که در ای قرارگاه خدمت می کنند فرزندان ایران بوده  و در راه اعتلای نظام و خدمت به کشور تلاش می کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: قرارگاه خام الانبیاء دارای توانمندی ها و پتانسیل های بالایی بوده که دولت می تواند ازاین پتانسیل استفاده کند.

وی افزود: افتتاح این دو فاز پیامی بزرگ برای جهانیان به خصوص عربستان که تنش از جایگاه ایران در جهان به لرزه افتاده است و ان پیام این است که ایران دارای جایگاه برتر در بین قدرتهای دنیا است.

چهاردولی افزود: ایرانیان دارای هوش و ذکاوت بالایی بوده و هر گاه اراده کنند هیچ قدرتی جلودار آنان نیست  و تحقق استقلال و خودکفایی ایران بالاترین پیام این افتتاح است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار