نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1394 - 0:30   |   کد مطلب: 17668
سرمربی تیم هیئت ووشو ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
اعزام دو نفر از ووشوکاران ملایری به مسابقات انتخابی تیم ملی
مربی تیم ووشو ملایر گفت: دو سهمیه به تیم ملایر برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی داده شد که با توجه به قهرمانی چهار نفر از ورزشکاران ملایر دو نفر برای اعزام به این مسابقات انتخاب می شوند.

حمیدزند اسرار در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی ووشو استان همدان اظهار داشت: مسابقات استانی ووشو روز جمعه در همدان با قهرمانی چهار ملایری خاتمه یافت.

وی با اشاره به حواشی به وجود آمده  در این مسابقات برای تیم ملایر بیان کرد: یک روز قبل از برگزاری مسابقات یکی از مربیان و یکی از ورزشکارن  ملایری به دلیل مشکلات به وجود آمده محروم شدند.

مربی تیم ووشو ملایر افزود: با توجه به عدم این مربی به دلیل محرومیت وی  در این مسابقات و با توجه به نبود  معرفی نامه ورزشکاران ملایر برای حضور در مسابقه با نام تیم ملایر پذیرش نشدند.

وی افزود: با توجه به این مسئله نفرات تیم ملایر به نام تیم تویسرکان در مسابقه شرکت کرده و قرار شد که اسامی به نام تیم ملایر بازکردند.

زنداسرار گفت:  پس از پایان این رقابت ها چهار نفر از ورزشکاران ملایری در این مسابقات قهرمان شدند و قرار شد به نام تیم ملایر معرفی شوند.

وی گفت: پس از پایان این رقابت ها دو سهمیه به تیم ملایر برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی داده شد که با توجه به قهرمانی چهار نفر از ورزشکاران ملایر دو نفر برای اعزام به این مسابقات انتخاب می شوند.

مربی تیم ووشو ملایر با اشاره به برگزاری هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو در آخر این هفته بیان کرد: تیم ملایر در این هفته به مصاف دو تیم  شهرداری ملارد و رنگ فیروزه شیراز می رود.

وی با اشاره به مشکلات به حمایت های رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از تیم ووشو ملایر گفت: با وجود مشکلات فراوان برای تیم ووشو ملایر رئیس اداره ورزش و جوانان حمایت‌های بی دریغی از این تیم کرده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار