نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1394 - 1:01   |   کد مطلب: 17671
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از اجرای بیش از 100 برنامه متنوع در سطح کتابخانه‌های این شهرستان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛ مهدی آخشیک به برگزاری نشست کتابخوان و مسابقه روزنامه‌دیواری در کتابخانه دانشجو اشاره کرد و افزود: مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی، شعرخوانی انقلاب، قصه‌گویی مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، نمایشگاه کتاب انقلاب و مسابقات نقاشی و کاردستی در کتابخانه امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب و مسابقه جمله‌نویسی برای اعضای جوان و بزرگسال کتابخانه شهدای گمنام خبر داد و گفت: در طول ایام دهه فجر تمامی کتابخانه‌ها آذین‌بندی خواهند شد.

آخشیک به برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه خلاصه‌نویسی کتاب(ویژه گروه سنی 10 تا 15 سال)، برگزاری جشن انقلاب و قصه‌گویی در محل کتابخانه علامه امینی اشاره کرد.

وی از بازدید دانش‌آموزان و دبیران مدرسه ابتدایی و راهنمایی پسران از کتابخانه کریم‌خان‌زند و برپایی جشن 22 بهمن‌ماه و دعوت از روحانی روستایی و سخنرانی پیرامون انقلاب در این مکان فرهنگی خبر داد و گفت: در طول ایام دهه فجر مسابقات نقاشی و انشاءنویسی، نقدکتاب و قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر به برگزاری کلاس قصه‌گویی و روخوانی قصه و برپایی جشن انقلاب و مسابقه نقاشی در کتابخانه پرفسور راستان اشاره کرد و افزود: نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهدای نازول کل دهه فجر برپا و دانش‌آموزان و خانواده‌ها از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

آخشیک گفت: برگزاری مسابقه نقاشی، کاردستی و روزنامه‌دیواری با محوریت انقلاب، قصه‌گویی برای نونهالان مهدکودک فراز و برنامه خلاقانه کتابخوان یک دقیقه‌ای، در کتابخانه آیت‌الله فاضلیان برگزار می‌شود.

وی به نقد کتاب "شاه بی‌شین" در کتابخانه گلستان جوراب اشاره کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های توحید سامن، ولایت، حسین‌آباد شاملو و علامه جعفری کهکدان از دیگر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر در ایام دهه فجر است.

آخشیک افزود: علاوه بر این 100 برنامه، مراسم‌های متنوعی نیز که از سوی استان تدوین شده، در ملایر اجرا خواهد شد و شامل برگزاری یک نشست کتابخوان مدرسه‌ای، برگزاری 2 نقد شهرستانی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری یک مسابقه آنلاین با موضوع امام خمینی(ره) و برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دهه فجر در تمامی کتابخانه‌های عمومی و هماهنگی برای بازدید مدارس از یکی کتابخانه‌های منتخب شهرستان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار