نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1394 - 11:40   |   کد مطلب: 17672
کارشناس عمران فرمانداری ملایر گفت: نداشتن مجوز یکی از مشکلات عمده در شهر ملایر بوده که از 36 پارکینک فقط دو پارکینگ دارای مجوز رسمی هستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مصطفی عبدالملکی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر با اشاره به مشکلات پارکینگ های شهر ملایر اظهار داشت: نداشتن مجوز  یکی از مشکلات عمده در شهر ملایر بوده که  از 36 پارکینک فقط دو پارکینگ دارای مجوز رسمی هستند.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای یکی از پارکینگ های شهر ملایر اظهار داشت: یکی از پارکینگ های شهر به دلیل مشکلات به وجود آمده پلمپ شده و اخطار پلمپ نیز به شش پارکینگ دیگر ارسال شده است.

کارشناس عمران فرمانداری ملایر با اشاره به ایجاد بلوار استخر از کنار استخر سیفیه ملایر تا بلوار شهید بهشتی بیان کرد: بر اساس توافق بین شهرداری و اوقاف ملایر بلواری از کنار استخر سیفیه تا بلوار شعید بهشتی برای کاهش ترافیک شهر کشیده می شود.

وی همچنین با اشاره به احداث یک میدان در بلوار شهید بهشتی بیان کرد: به منظور کاهش ترافیک این بلوار و اتصال آن به شهرک یک میدان در این بلوار پس از بررسی های کارشناسی جانمایی می شود.

سید اسماعیل صفوی زاده نیز در این جلسه با اشاره به افتتاح یک مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در ملایر بیان کرد: با توجه به اخذ مجوزهای رسمی کی از درخواست کنندگان مرکز معاینه فنی این مرکز با سرمایه 6 میلیاردی افتتاح می شود.

وی افزود: این مرکز مخصوص خودروهای سبک بوده که در کنار آن در گذشته مرکز خط معاینه فنی خودروهای سنگین نیز افتتاح شده است.

وی با اشاره به مشکلات شرکت امداد خودرو با نیروی انتظامی بیان کرد: طبق قانون نیروی انتظامی موظف است که با شرکت‌های امداد خودرو دارای مجوز قرارداد ببندد.

مسئول حمل و نقل پایانه های ملایر افزود: حل مشکلات ما بین امداد خودرو و نیروی انتظامی نیازمند تصمیم گیری بوده تا سرمایه گذار در این زمینه از اقدام خود سرد نشود.

حجت الاسلام والمسلمین فیض الله اسدپور نیز در این جلسه با اشاره به توافق بین شهرداری و اوقاف برای احداث بلوار استخر در ملایر بیان کرد: در راستای سبک سازی ترافیک و خیابان کشی این طرح اجرا می شود.

رئبیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: با توجه به اینکه احداث این بلوار مقداری از زمین های اوئقافی را دربر می گرید قرار شد شهرداری در پروانه اورژانس و یا دادن پروانه تجاری معادل  به اوقاف دهد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار