نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1394 - 13:17   |   کد مطلب: 17729
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر خبر داد:
برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 12 نقطه در شهرستان ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر در 5 نقطه شهری و 7 نقطه روستایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ملایر در 5 نقطه شهری و 7 نقطه روستایی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر شهر ملایر در شهرهای سامن، ازندریان، زنگنه و جوکار و روستاهای علی‌آباد، حسین‌آباد ناظم، آورزمان، پیروز، کمری، اسلام‌آباد و منگاوی برگزار می‌شود.

وی مردمی بودن مراسم‌های  دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را مهم‌ترین ویژگی این مراسم عنوان کرد و افزود: یکی از دلایل ماندگاری مراسم‌های عزاداری سور و سالار شهیدان برگزار شدن هر چه باشکوه‌تر پس از   1400 سال  مردمی بودن این مراسم است.

 

*برگزاری 135 برنامه در سپاه ملایر

فرمانده سپاه ملایر نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری 135 برنامه در ایام دهه فجر توسط سپاه ملایر بیان کرد: دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری ، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت برگزار می‌شود.

مصطفی رستمی افزود: در ایام‌الله دهه فجر 17 برنامه شاخص توسط در شهرستان ملایر برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های برگزاری یادواره 1100 شهید شهرستان و یادبود مراسم رهبر انقلاب ملایر آیت‌الله میرشاهولد در روز شهرستان اشاره کرد.

وی افزود: مراسم یادواره رهبر مبارزین انقلاب ملایر و 1100 شهید شهرستان ملایر در روز 21 بهمن‌ماه همزمان با سالروز وفات آیت‌الله میرشاهولد در مسجد جامع ملایر و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی کوهستانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص( برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر بیان  کرد: اجرای بیش از 50 نشست روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، رژه موتور سوای، برگزاری برنامه‌های ورزشی مختلف و مراسم گل‌ریزان کمک به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی با شاره به دیدار با امام‌جمعه ملایر همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) در ملایر بیان کرد: در روز 12 بهمن تیز مسئولین ادارات ملایر با امام‌جمعه ملایر دیدار می‌کنند.

رستمی گفت: در اولین پنج‌شنبه این دهه در تاریخ 15 بهمن‌ماه نیز از گلزار پاک و منور شهدای ملایر و به‌صورت مشترک از گلزار شهدای عاشورای ملایر غبارروبی می‌شود.

وی برگزاری مجمع عالی بسیج، برگزاری کارگاه‌های مصون‌سازی خانواده، میقات صالحیم حلقه‌های صالحین در نماز جمعه سامن، صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی در تیپ 43 و مسابقه تیراندازی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار