نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1394 - 13:36   |   کد مطلب: 17730
مربی تیم کاراته کانون ملایر خبر داد:
کسب دو پیروزی دیگر توسط تیم ملایر در مسابقات لیگ استان
مربی تیم کاراته کانون ملایر گفت: تیم ملایر در هفته یازدهم لیگ برتر کاراته استان موفق به شکست تیم های نویم ملات همدان و اسد آباد شد.

محمد گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری هفته یازدهم مسابقات لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: هفته یازدهم لیگ کاراته استان همدان با حضور ده تیم در خانه کاراته همدان برگزار شد

وی با اشاره به برگزاری چهار مسابقه تیم ملایر  در این هفته افزود: در این هفته تیم کاراته کانون ملایر در سه مسابقه به مصاف تیم‌های نوین ملت همدان، هفت تیر همدان، اسد آباد و المپیک قروه رفت.

مربی تیم کاراته کانون ملایر با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت عنوان کرد: تیم کاراته کانون ملایر در اولین مسابقه به مصاف تیم اسد آباد رفت و با اقتدار و نتیجه 14 بر یک  به موفق شکست این تیم شد.

وی با اشاره به ورزشکاران تیم ملایر در این  هفته گفت:پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، ، علی محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، ، محمدرضا زندی، بهمن سایه‌وند،امیر حسین سلیمانی،  محمد عظیمی، سید رضا موسوی یار، امیر ملکی، حسین چهاردولی و حسین تکلو  کاراته کاران تیم ملایر در این هفته بودند.

گل محمدی با اشاره به نتیجه  تیم ملایر در دیدار دوم این مسابقات  گفت: تیم ملایر در دیدار دوم خود به مصاف تیم نوین ملت همدان تیم نخست لیگ کاراته  رفت این تیم را با نتیجه 7 بر شش شکست داد.

وی با اشاره به شکیت تیم ملایر در دو دیدار این این هفته گفت: تیم ملایر در هفته دیدار در مقابل تیم های هفت تیر و المپیک قروه شکست خورد.

مربی تیم کاراته کانون ملایر افزود: تیم ملایر در سومین دیدار نیز به مصاف تیم هفت تیر همدان رفت  و با نتیجه نزدیک 7 بر شش مغلوب این تیم شد.

وی با اشاره به نتیجه دیدار چهرم تیم ملایر افزود: در چهارمین دیدار نیز ملایر در مقابل تیم المپیک قروه با نتیجه 8 بر 6 مغلوب شد.

گل محمدی گفت: هفته پایانی لیگ کاراته استان همدان 9 بهمن ماه در خانه کاراته همدان برگزار شده و تیم ملایر به مصاف تیم های رزن و نیروی انتظامی همدان می رود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار