نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. دى 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 17750
فرماندار ملایر گفت: در شهرستان ملایر 72کاندید ثبت نام کرده بودن که یک نفر از آنها انصراف داده و پس از اعلام هیئت های نظارت 36 نفر از کاندیداهای ملایر احراز صلاحیت نشده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی  با اشاره به نتیجه احراز صلاحیت ها در ملایر بیان کرد: در شهرستان ملایر 72کاندید ثبت نام کرده بودن که یک نفر از آنها انصراف داده و پس از اعلام هیئت های نظارت 36 نفر از کاندیداهای ملایر احراز صلاحیت نشده اند.

فرماندار ملایر گفت: عدم احراز صلاحیت برخی با توجه به استناد بندهای 28 و 30 قانون اساسی بوده و در کل از ملایر 35 نفر احراز صلاحیت شده اند.

وی گفت: کسانی که صلاحیتشان تایید نشده است ظرف 24 ساعت فرصت دارند به شورای نگهبان اعتراض خود را اعلام کنند و شورای نگهبان ظرف 20 روز به شکایات رسیدگی و اسامی نهایی را اعلام می کند.

رضایی با اشاره به مهمترین دلایل حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات نماد جمهوریت انقلاب اسلامی ایران بوده و مظهر اراده ملی همین انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری 32 انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: با برگزاری 32 انتخابات در انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی در کشور نهادینه شده است و راه خودش را پیدا کرده است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه‌ها

ولی‌زیادامیدوارنیستم‌به‌این‌نامزدها‌چون‌هردوره‌هرکی‌میره‌مجلس‌اوضاع‌روبرای‌ملایربدترمیکنه‌ونمیتونه‌حق‌ملایررابگیره‌من‌خودم‌چهارساله‌لیسانس‌مدیریت‌صنعتی‌گرفتم‌ودو‌سال‌قبل‌هم‌خدمتم‌تموم‌شده‌وبه‌علت‌عقب‌ماندگی‌وپارتی‌بازی‌در‌قسمت‌های‌اداری‌ملایر‌نتونستم‌وارد‌کاربشم...ودردیگراستان‌ها هماستخدامی‌بومیه...واقعابرای‌نمایندگان‌ودست‌اندرکاران‌ملایر‌ازفرمانداران‌کارنابلد‌تابخشدارها‌متاسفم

دیدگاه شما

آخرین اخبار