نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1394 - 0:04   |   کد مطلب: 17840
معاون امور عمرانی استاندار همدان:
موقوفات نقش مهمی در پیشرفت ملایر دارد
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: توسعه ملایر را می توان با تکیه و همراه با مقوله وقف پیش برد.

به گزارش ملایری‌ها  به نقل از  نافع؛ محمد عراقی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان همدان با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک فصل جدید و خوشایند با اوقاف هستیم، اظهار داشت: لازم است که این دیدار ها و جلسات به صورت منظم تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: استفاده از نفت برای همیشه در کشور مقدور نخواهد بود  و در این زمینه مقوله وقف می تواند بسیار گره گشا باشد.

عراقی با اشاره به وجود موقوفات گسترده در شهرستان ملایر اظهار کرد: اگر دستگاه های شهرستان و استان تعامل خوبی با اوقاف داشته باشند، در ملایر شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و توسعه ملایر را می توان به راحتی همراه با مقوله وقف پیش برد.

وی با اشاره به بعضی از گله مندی هایی که در مبحث باغ بهشت همدان وجود داشته است، افزود: اخیرا این گله ها مرتفع گشته و تحولی در مدیریت باغ بهشت همدان شاهد هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز با اشاره به موقوفات ملایر اظهار داشت: موقوفات این شهرستان به مثابه یک گنج است که می توان به نحو احسن از آن بهره برد.

حجت الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه در این شهرستان به دنبال ایجاد مرکزی درمانی برای مبارزه با سرطان هستیم، افزود: در این مسیر نیازمند همراهی همه دستگاه های اجرایی استان و شهرستان می باشیم.

وی ادامه داد: با مجوزی که از طرف نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف صادر شده، دفن والدین شهداء در آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان کاملا رایگان انجام می شود.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: اوقاف موقعیت های زیادی برای سرمایه گذاری در استان در اختیار دارد که حاضر به همکاری با دیگران است و در این راه پیش قدم خواهد بود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما