فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. بهمن 1394 - 14:27   |   کد مطلب: 17854
مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: پس از گذشت 36 سال از انقلاب مردم ایران محکم‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و تحمل این تحریم‌ها مشکلات همه به برکات خون شهیدان بوده و هر جا در کشور به پیروزی می‌رسیم همه از ثمرات خون شهدا است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر نقویان در یادواره 26 شهید روستای ازناو با اشاره به جایگاه شهید و شهادت اظهار داشت:نفس کشیدن برای شهدا عبادت بوده و جلسات یادواره‌های شهدا محلی برای تجدیدعهدی دوباره با این عزیزان است.

وی شهیدان را میزبانان اصلی یادواره‌های شهدا دانست و بیان کرد: جلسه یادواره شهدا جلسه‌ای برای یادآوری حرکت و هجرت شهیدان و اهداف و آرمان‌های آنان است.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان  گفت: شهدا عندربهم یرزقون بوده و نزد خدا دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و حضور در این یادواره‌ها دارای اجری بی‌پایان است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره زنده نگه‌داشتن یاد شهدا  گفت: حضور در این محافل سبب وصل  و ارتباط با شهدا شده و وصل شدن با شهدا با رشد و حرکت همراه است.

نقویان شهادت‌طلبی را یکی از صفات بارز مؤمنان دانست و بیان کرد: مؤمن را باصفت شهادت‌طلبی شناخته و شهادت‌طلبی دفاع از آیین و احکام اسلام ست.

وی افزود: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن حضور در محافل شهدا خود به‌نوعی شهادت‌طلبی بوده و تقویت این روحیه است.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان امروز در جنگ نرم خانواده، اجتماع، عفاف حجاب، آموزش‌وپرورش و ولایت مورد هدف قرارگرفته و باید باروحیه شهادت‌طلبی از تمامی این‌ها در این جنگ دفاع کرد.

وی گفت: دشمن امروز جنگ نرم ا شروع کرده تا شهادت‌طلب ا از ما بگیرد و تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی با ما همراه باشد دشمن کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی افزود: شیعیان وارث فرهنگ اصیل 1400 ساله شهادت‌طلبی بوده و همه ما وارثان افرادی چون میثم تمار و حجر بن عدی و شهدای دشت کربلا هستیم.

نقویان  گفت: شهدا و کسانی که به شهادت می‌رسند از همه منیت ها عبور کرده و به آخرین درجه عبودیت یعنی خود خدا رسیده‌اند و خدا خواهان آنان شده است.

وی با اشاره به آیات و روایات بیان کرد: با اولین قطره خون شهید گناهان وی پاک‌شده و همان‌گونه که در قران آمده است نباید اجازه داد که شهدا را در صف مردگان حساب کرد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان  گفت: امروز خون شهدای ما در رگ‌های رزمندگان یمن، سوریه، عراق، مسلمانان نیجریه  و آفریقای جنوبی می‌جوشد.

وی مهم‌ترین پیام شهدا را ولایت‌پذیری عنوان کرد و گفت: امروز نامه رهبری به جوانان اروپایی و پذیرفتن آن توسط جوانان اروپا، استقامت جوانان ایرانی و اهل ایمان بوده جوانان ادامه همان راه شهدا است.

نقویان گفت: پس از گذشت 36 سال از انقلاب مردم ایران محکم‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند و تحمل این تحریم‌ها  مشکلات همه به برکات خون شهیدان بوده و هر جا در کشور به پیروزی  می‌رسیم همه از ثمرات خون شهدا است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار