پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

6. بهمن 1394 - 11:40   |   کد مطلب: 17907
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: اصلی‌ترین مسئله در انتخابات رعایت بی‌طرفی از طرف عوامل اجرایی و کلیه متصدیان انتخابات است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی در جلسه توجیهی نمایندگان فرمانداری و بخشداری های ملایر در انتخابات با اشاره به حساسیت های انتخابات 7 اسفند اظهار داشت: تجمیع دو انتخابات و حساس شدن رقابت مجلس خبرگان از ویژگی های مهم این انتخابات است.

وی افزود: حضور پرشور و تعدد نمایندگان مجلس و الکترونیکی بودن 23 فرآیند از 25  فرآیند انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان از دیگر ویژگی‌های انتخابات 7 اسفند است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مبنی ر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات از ملاک‌های اصلی انتخابات بوده که باید زمینه‌های این حضور پرشور هر چه بیشتر فراهم شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با عوامل اجرایی انتخابات بیان کرد: سلامت انتخابات و رعایت قانون و بی‌طرف بودن اعضای برگزارکننده انتخابات از مهم‌ترین نکات قابل‌توجه در سخنان رهبری بود.

کتابی گفت: بی‌طرف بودن عوامل اجرایی انتخابات از مهم‌ترین تأکیدات رهبر و رئیس‌جمهور بوده که بی‌طرفی عوامل اجرایی باعث جذب حداکثری و اعتماد مردم خواهد شد.

وی بی‌طرفی را اصلی‌ترین مسئله انتخابات توسط متصدیان انتخابات عنوان کرد و  گفت: اصلی‌ترین مسئله در انتخابات رعایت بی‌طرفی از طرف عوامل اجرایی و کلیه دست‌اندرکاران انتخابات است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: نمایندگان فرمانداری و بخشداری‌ها باید توجه داشته باشند که رعایت اصل بی‌طرفی بسیار مهم بوده و  نباید هیچ‌گونه فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

وی افزود: انتخابات 7 اسفند اولین انتخابات توسط دولت تدبیر و امید بوده که دولت تأکیدات  و اهمیت فراوانی بر آموزش عوامل اجرایی داشته است.

کتابی گفت: وزارت با توجه به بحث آموزش دوره‌های آموزشی برای فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی و نمایندگان آنان برگزار مرده است.

وی گفت: طبق تقویم آموزشی تهیه‌شده در وزارت کشور چندین دوره برای آموزش در نظر گرفته‌شده و  در ملایر نیز جلسه توجیهی با چاپخانه‌داران، عوامل اجرایی و مسئولین کامپیوتر برگزارشده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به نحوه انتخاب نمایندگان فرمانداری و بخشداری‌ها بیان کرد:  اولویت اصلی در این انتخاب افراد متعهد و متخصص و باسابقه برگزار انتخابات بوده است.

وی افزود: نمایندگان فرماندار باید بر اصل بی‌طرفی توجه داشته و رای مردم را امانت دانسته و به‌خوبی امانت‌داری کنند.

کتابی گفت: اصلی‌ترین نقش را پای صندوق‌ها نمایندگان فرمانداری داشته و باید با مدیریت صحیح اجرای فرآیند رأی‌گیری در حوزه را به‌خوبی انجام دهند.

وی گفت: این نمایندگان باید هر چه بیشتر به قانون تسلط داشته و هر چه بیشتر قوانین را مرور کنند تا انتخابات به‌خوبی برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه‌ای مردم بوده و هر رأی در سرنوشت مردم تأثیرگذار خواهد بود و باید با تمام توان شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کرد.

انتهای پیام/گ   

دیدگاه شما

آخرین اخبار