نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1394 - 0:53   |   کد مطلب: 17921
مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت : در راستای مرتفع شدن مشکلات مددجویان و فراهم نمودن اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 646 فقره وام پرداخت شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛علی کولیوند در جمع خبرنگاران  با اشاره  ارائه تسهیلات توسط کمیته امداد به متقاضیان اظهار داشت: در این نهاد زمینه و ظرفیت لازم برای استقلال اقتصادی و اشتغالزایی مددجویان وجود دارد

وی افزود:  متقاضیان اشتغال و خودکفایی می توانند ،برای دریافت وام ازکمیته امداد با در دست داشتن تقاضانامه یا درخواست کتبی،تصویر گواهی فنی و حرفه ای یا پروانه کسب،تصویر کپی شناسنامه متقاضی و افراد تحت تکفل وی و تکمیل فرمهای مربوطه در محل امداد اقدام کنند .

کولیوند گفت : در راستای مرتفع شدن مشکلات مددجویان و فراهم نمودن اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 646 فقره وام پرداخت شده است.

وی افزود: در قالب تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد و 192 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت گردیده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت: از این تعداد وام پرداختی به خانواده های تحت حمایت ، 6 میلیارد و 381 میلیون ریال آن وام قرض الحسنه در قالب 517 فقره  و همچنین  تسهیلات اشتغال در قالب 129 فقره با اعتبار 5 میلیارد و 811 میلیون ریال به مددجویان پرداخت گردیده است .

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 207 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب یک هزار و 97 جلسه از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره مند گردیده اند .

کولیوند افزود : کلاس ها و کارگاه های مشاوره و راهنمایی در قالب فردی و گروهی با موضوعاتی اعم از مهارتهای فرزندپروری ، روشهای پیشگیری از اعتیاد و ایدز ، روشهای مقابله با افسردگی و اضطراب ، ازدواج مجدد و ... با هدف آرامش روانی و دوری از آسیبهای اجتماعی برای خانواده های مددجو  ارائه گردیده است .

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما